• zatori

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tack leia! Jo, den blev fin. Synd bara att man inte får mer än EN.

• zatori

leia: Jaha! Jag tror iallafall att vi bara får en. Hon sa inget annat. Hade gärna haft en lite mer närbild eller en annan vinkel också, men den jag fick var ju jättefin så jag klarar mig. :)

• zatori

leia: vi filmade också litegrann faktiskt. Roligt att titta på nu innan bebisen kommer.

MaHo89: Jättesöt är du! :)

• zatori
    olgitha skrev 2011-08-22 20:50:35 följande:
    Oj första UL fick jag sex bilder med mig hem, andra gången fick jag tre + att hon ansträngde sig för att ge oss en ansiktsbild. Så olika det kan va du! Hela kylskåpsdörrn är tapeteserad :)
    Beror kanske på vilket landsting man tillhör. Vilket tillhör du?
  • zatori
    olgitha skrev 2011-08-23 11:42:16 följande:
    Jönköpings. Men här säger de aldrig könet. Det har jag hört att de gör i andra landsting?!
    Japp. Hos oss stod det till och med på kallelsen att de kan försöka titta efter kön om det var önskvärt.
  • zatori
    bumbi 84 skrev 2011-08-23 12:53:44 följande:
    vi fick 6st.  gratis. dumt det ska vara så olika överallt.
    Ja, sånt borde vara lika oavsett landsting egentligen.
  • zatori

Plötsligt händer det! ;) Känns som magen exploderat den senaste tiden. Här kommer en bild från idag i vecka 19. (18+4)
  • zatori

Har ni som varit på RUL nyss skrivit in er i tråden där vi gissar eller bara konstaterar vad det är vad vi ska få för kön? Gör det annars! Kul att ha lite koll hur många det är av varje och hur det blir i slutändan sen. :)

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"