fröken nilsson skrev 2011-08-19 17:08:09 följande:
Jag håller med dig! Man gick dit (eller inte man JAG) med skräckblandad förtjusning och gick därifrån som på moln... Kan inte titta mig trött på ultraljudsbilderna!
Ja, samma här. Jag och sambon höll typ andan för varje viktig grej hon kollade (typ ryggraden, hjärnan och hjärtat och sånt) men som tur var hade vi en jättegullig bm som pratade hela tiden om vad hon såg så när hon kollad epå hjärnan lät det typ så här "där har ni de båda hjärnhalvorna och som ni ser är de inte färdigutvecklade utan har massa plats att växa på, precis som det ska vara, och där är lillhjärnan och den ser ut lite som en halv jordnöt och så ska den se ut" Verkligen jätteskönt. När vi var på rul med sonen fick vi en bm som inte sa mer än hon behövde så hon satt helt tyst tills hon såg att varje grej såg bra ut typ. Och sen satt hon bara och grejade runt så vi fick kolla lite extra och filma lite med telefonen och kolla om vi kunde se vad det var för kön (ville inte att hon skulle berätta utan ville bara kolla själva med amatörögon) och vi tror på pojk ;) (har kanske skrivit det i den andra tråden men i så fall får du läsa det igen) ;) Sen gick vi som du säger därifrån på moln :p