Inlägg från: Majskorn |Visa alla inlägg
  • Majskorn

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Frökenolson skrev 2011-08-24 06:51:35 följande:
    mysigt med alla magar, tänk hur olika magarna växer =)

ja ganska konstigt egentligen att de e så olika...bebisarna borde ju va på ett ungefär lika stora så man undrar ju vad som tar sån plats på vissa medan andra fortfarande kan dölja sin kula...nu vill jag ju inte dölja min men det känns som ett jobbigt läge mellan stor och liten...kan inte ha mina vanliga kläder längre men mudden på mammabrallorna trillar ner...vilka i-lands problem man har...
  • Majskorn
    lullebo skrev 2011-08-29 10:48:19 följande:
    Majskorn: Vilken söt mage du har :)

tack men tycker jag fortfarande ser mest fet ut haha...
  • Majskorn

ja desvärre e mina bröst nästan lika stora hahahaha...dags för magen att växa ikapp innan de tar över

• Majskorn

jag e nånstans mitt emellan...varken stor eller liten mage...jobbigt med kläder :(

• Majskorn
    Someday skrev 2011-09-05 11:54:48 följande:
    Ja Majskorn, din bula syns mest framifrån =)
    Jättesöt!

haha visst gör den...tycker inte det syns alls mkt från sidan (jag var ju inte platt innan...) Man ser ganska mkt uppifrån också faktiskt men de e ju bara jag som ser Bollen som blir när man ligger ner är ganska mkt större än för några veckor sedan...liten vill gärna krypa in i sitt krypin och än så länge så går det ganska bra...känner helt sjukt mkt buffar och sånt nu...är kanske lite trångt nu ;) ÅÅÅÅH jag myser...fick tårar i ögonen igår...tanken slog mig att jag inte är gravid längre,,, jag väntar barn och ska bli mamma....helt sjukt
  • Majskorn

Här e min mage från i morse 22+0 så vecka 23 idag weeehoo :) Syns fortfarande genast mkt mer om man vinklar magen lite så den inte är helt från sidan...hahaha sicken tjocksmock man börjar bli nu 

• Majskorn

alla har jättefina magar...tycker fortfarande att min saknar den där typiska gravidlooken men den lär komma snart :) Jag älskar magar med bebisar i

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"