Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
tycker inte min mage växer så mkt just nu men det kommer väl en spurt snart igen....lägger upp en efter helgen iaf, då är det v 30 :)
tycker inte min mage växer så mkt just nu men det kommer väl en spurt snart igen....lägger upp en efter helgen iaf, då är det v 30 :)
Tog andra SF-måttet igår...jag följer kurvan precis (25+0=25, 29+0=27) får se vart det ligger nästa gång om 2 veckor! :)
v.30 (29+2) Tycker inte den växer så mycket men den ser olika ut varje dag haha....idag var den nästan lite spetsig...
Mina har nog också växt typ 2 storlekar...sitter här med en 75F BH som inte riktigt sitter som den ska...vägrar köpa G eller H så det får bli ammningsbh sen ist isf!
åh lycko dig elison! jag minns när jag hade min C-kupa och ville ha mindre...sen fortsatte dom bara växa har nu normalt en stor E eller liten F beroende på form på BHn och funderar seriöst på att förminska dem efter grav (om det inte sköter sig själv)
En tjockis på tjocken v 30+5 :)
vecka 34 (33+5) inte långt kvar nu
Nu börjar hela jag svullna...hooters-linnet sitter som det ska...sjukt sexig! v 34+5
jag har typ inga sd längre men känner hur bebis borrar ner sig i beckenet....hoppas det är fixerat nästa vecka hos bm :)
Frökenolson: du sa att man bär flickor lågt...alla säger att jag har en pojkmage men den e ju superlåg...vet inte heller vad som gömmer sig där inne men jag tror på pojke och mannen tror flicka...
Kalaskulan v 35+5, vad fånig man ser ut när man ler haha
38+1 förhoppningsvis sista magbilden...
Lägger in en v19 bild bara för att visa...jag tyckte att jag hade jättemage då...jämför med dagens så e den ju ett skämt, syns absolut ingenting!!