• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Nennii

Var på RUL igår. Allting såg jättebra och dom var 75% säkra på att det är en liten tös som man väntar. Är beräknad till den 27/1. Längtar verkligen efter henne nu. Dock fick inga bra bilder då hon gömde sig en massa men lägger upp en tuff bild som vi fick.

Hon tittar tittar upp och det ser även ut som om hon ler lite grann Glad
  • stjierna
    Nennii skrev 2011-08-30 11:36:48 följande:
    Var på RUL igår. Allting såg jättebra och dom var 75% säkra på att det är en liten tös som man väntar. Är beräknad till den 27/1. Längtar verkligen efter henne nu. Dock fick inga bra bilder då hon gömde sig en massa men lägger upp en tuff bild som vi fick.

Hon tittar tittar upp och det ser även ut som om hon ler lite grann Glad
    Vilken rolig bild att ha på er lilla bebis! :D
  • stjierna

Här är en bild på vår lilla tös i v 19+2 (idag). Allt såg toppen ut och hon sa att även om hon inte fick säga till 100% vad det var för kön så var det "en solklar flicka".. :D Nytt BF, 21a januari. 2 dagar bakåt mot vad jag räknat från ÄL, så inte helt off ;)
  • edem

Magen idag, vecka 21+2. Tycker själv den är ganska liten med ser man den såhär är den rätt stor ju..Vad tycker ni? BF 7:e januari 2012.
  • Alltochinget

Jag tycker den var stor :) jag är bara 2 veckor efter dig men min mage har knappt växt :)

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • Fridaj

Idag har jag varit på RUL och fick med mig denna fina bild :D hahah den var nog rätt trött på att bli kollad på efter 1h då hon som undersökte bökade runt för att den skulle röra sig hahaa

Men fick till en fin bild sen när den låg ner utan armarna i vädret :)

/Frida
  • Fridaj
    ElsasMum skrev 2011-08-30 18:49:19 följande:

Magen idag, vecka 21+2. Tycker själv den är ganska liten med ser man den såhär är den rätt stor ju..Vad tycker ni? BF 7:e januari 2012.
    Åh vilken fin mage!
    Lite lagom stor ju ;)
    /Frida
  • Fridaj

Här är en bild från igår, vecka 19+0

Rätt liten mage känns det som men det hinner ändra sig ;)

/Frida
  • ccecy

Idag har hälften gått, så bilden är från 19+6 :)  Inte blivit mycke större, men det hinner!

g

• doriah

Åh - ni har så himla fina, små magar - jag ser ut som en blåval i jämförelse...usch, jag är stor som ett hus!!

Elsa och Lovis mamma
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"