• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Majskorn

Lägger bara in på favoriter :) Lägger in bild på magen i v 10 ungefär :)

• Majskorn

Ok jag tar första steget då hahaha måste ju ha nåt att jämföra med också Flört hoppas det fylls på snart :)

V5 lite lite svullen :)

V7 vist börjar det bukta ut lite men tror inte de e så mkt bebis utan mest tarmar och lite fett hahahaha :)

• Marsätt

V 5

V.6
    ♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥
  • LillaEko

v6-7? Togs den 12/5
    Känner Mig mest svullen.
    Men tror jag gått upp några kg eftersom jag slutat snusa nu precis.
  • bumbi 84

lägger i favoriter men bild dröjer allt lite än. men har från dom andra i mitt bild galleri.

Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • Syoss

Majskorn: Vilken skillnad på bara 2 veckor :P även om det mest är svullnad och tarmar och sånt så synd det ju att du är gravid^^ Jag går in i v.6 imorrn men det är så svårt att se om det syns nått eller inte :P

• Majskorn
    Syoss skrev 2011-05-17 12:05:33 följande:

Majskorn: Vilken skillnad på bara 2 veckor :P även om det mest är svullnad och tarmar och sånt så synd det ju att du är gravid^^ Jag går in i v.6 imorrn men det är så svårt att se om det syns nått eller inte :P

ja fast med kläder på och om man inte vet nåt så ser jag bara lönnfet ut hahahaha...alla kläder sitter åt och jag känner mig som svullo :(
  • Stellan

Åh vad fina magar ni har, dom är allt lite putiga : ) Lägger in om några veckor!!!

• LillaEko

Majskorn: jag vet precis vad du menar. Känner mig allmänt super degig.
    Vi ska på hajk med våra elever tors-fre.
    Tanken är bad på tors em och håller nu tummarna för att "min" elev ska få tjej-vecka eller något. Jobbar inom särskolan. Är ju så svullen på em så kommer inte kunna dölja det i badkläderna.

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"