Du MÅSTE ha sex med en av dessa manliga, svenska skådespelare - Vem tar du & varför?
Ja, vem av dessa svenska skådisar vill DU rumla runt med i sänghalmen - och varför just denna person?
Och HAHA ni får INTE Persbrandt som alternativ!
Ja, vem av dessa svenska skådisar vill DU rumla runt med i sänghalmen - och varför just denna person?
Och HAHA ni får INTE Persbrandt som alternativ!
Thorsten flinck. Jag tar honom mer än gärna han är förbannat sexig. När jag bara läste rubriken var det honom jag tänkte på och tänkte välja honom oavsett om han fanns som alternativ eller ej
Jag gillar skarsgårdare överlag, pappan kan duga. Eller stormare kanske, han kan nog dominera mig tills jag är nöjd ;)
Peter Stormare, han verkar dominant.
Men egnetligen ingen av dom...
Björn Kjellman helt klart!
Björn Kjellman här också! Och att Persbrant inte fanns med som alternativ gör mig verkligen ingenting. Någon fulare och mer pantad kille får man leta efter - enl mig!
Peter Stormare..åhh.. Hade varit helt underbart tror jag, lite lagom hårt, våldsamt sex.. Hade blivit paff om han är värsta mjukisen sin ska kela och titta i ögonen o dyl..
Björn Kjellman isf. INTE Peter Stormare för han och min pappa är exact lika, fy blä!
Haha, det är ju bara GUBBAR!
Men jag tog Thorsten Flinck. Inte egentlilgen för att han speciellt attraktiv, utan för skryfaktorn att ha legat med en känd galenpanna.