• Anonym

Du MÅSTE ha sex med en av dessa manliga, svenska skådespelare - Vem tar du & varför?

Ja, vem av dessa svenska skådisar vill DU rumla runt med i sänghalmen - och varför just denna person?

Och HAHA ni får INTE Persbrandt som alternativ! Tungan ute

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du MÅSTE ha sex med en av dessa manliga, svenska skådespelare - Vem tar du & varför?
  • IsDimma

Thorsten flinck. Jag tar honom mer än gärna han är förbannat sexig. När jag bara läste rubriken var det honom jag tänkte på och tänkte välja honom oavsett om han fanns som alternativ eller ej

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Anonym (Jenny)

Jag gillar skarsgårdare överlag, pappan kan duga. Eller stormare kanske, han kan nog dominera mig tills jag är nöjd ;)

• Mevea

Peter Stormare, han verkar dominant.

Men egnetligen ingen av dom... 

• Caranlachiel

Björn Kjellman helt klart!

BF 16 november
  • jagäraf

Björn Kjellman här också! Och att Persbrant inte fanns med som alternativ gör mig verkligen ingenting. Någon fulare och mer pantad kille får man leta efter - enl mig!

• Caranlachiel
    jagäraf skrev 2011-05-16 11:45:33 följande:
    Björn Kjellman här också! Och att Persbrant inte fanns med som alternativ gör mig verkligen ingenting. Någon fulare och mer pantad kille får man leta efter - enl mig!
    BF 16 november
  • fru edinge

Peter Stormare..åhh.. Hade varit helt underbart tror jag, lite lagom hårt, våldsamt sex.. Hade blivit paff om han är värsta mjukisen sin ska kela och titta i ögonen o dyl..

• Elli47
    Caranlachiel skrev 2011-05-16 11:43:35 följande:
    Björn Kjellman helt klart!
    Jag väljer också honom! Han är så himla gullig!
  • mama no1

Björn Kjellman isf. INTE Peter Stormare för han och min pappa är exact lika, fy blä!

• Kexet

Haha, det är ju bara GUBBAR!

Men jag tog Thorsten Flinck. Inte egentlilgen för att han speciellt attraktiv, utan för skryfaktorn att ha legat med en känd galenpanna.

Svar på tråden Du MÅSTE ha sex med en av dessa manliga, svenska skådespelare - Vem tar du & varför?