Du MÅSTE ha sex med en av dessa manliga, svenska skådespelare - Vem tar du & varför?
Ja, vem av dessa svenska skådisar vill DU rumla runt med i sänghalmen - och varför just denna person?
Och HAHA ni får INTE Persbrandt som alternativ!
Ja, vem av dessa svenska skådisar vill DU rumla runt med i sänghalmen - och varför just denna person?
Och HAHA ni får INTE Persbrandt som alternativ!
Vägrar rösta om jag inte får ligga med Micke P. *mutter*
kjell
Kan börja med att säga att om Persbrant funnits med hade jag inte valt honom i alla fall :P Valde Björn Kjellman, han är lite charmig tycker jag.
Jag måste inte knulla med någon så jag röstar inte. Ingen av nämnda män kvalar in i kategorin "heta män jag vill ligga med".
Skulle inte ligga med Persbrandt heller.
Stormare!!!
Micke P skulle inte ens hamna på min top 3
Kjell bergkvist! Har alltid tyckt att han varit sexig!
Thorsten Flinck verkar passionerad på nåt sätt i alla fall. Fast han är inte så tjusig nu för tiden. Max von Sydow är väl över 80 vid det här laget. En ung Tommy Berggren hade varit nåt att rösta på annars.
Peter Stormare är nog den som ligger närmast min personliga smak. För övrigt förstår jag inte heller fascinationen inför Persbrandt.
Stellan.. Men det är inte Alexander jag är ute efter.. Det är ju lätt Gustav jag vill ha
Trekant med Kjell och Stormare.
skulle vägra ligga....uschiamig vilka alternativ du drog till med. nä får jag inte henrik shyffert kan det vara ;) ;) eller björn gustafsson den yngre ;);)
Stellan Skarsgård.Han tycks vara en man man även kan föra ett samtal med, verkar ha åsikter och humor, minst lika tilltalande som kroppen....
Förste reserv är nog Kjell Bergkvist.
Karlar med civilkurage och egna åsikter tilltalar mig!!
Valde också stellan.
Stor och mustig.
Thorsten är väl lite konstig.. de gillar ja så den tar jag =P