Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Vad hade Du gjort? Dejtingsite...

En liten fråga har jag. Har sedan en tid (6-7 veckor ) dejtat och tjej, vi har träffats ganska regelbundet och vi har även sovit över hos varandra ett flertal ggr. Vi har boende på var sitt håll. Jag skulle väl kalla det för att vi har ingått någon typ av relation i alla fall.

Men, vi träffades via en av de stora dejtingsiterna. Efter drygt 3 veckor in i vår såkallade relation så tog jag bort mitt konto på siten. Jag tycker väl att det kan vara lite märkligt att jag har ett konto liggande på en dejtingsite och logga in där om jag nu vill satsa på en ny relation.

Saken är nu den att jag känner en annan person som är medlem på samma site. Har nu fått information om att den jag dejtar har kvar sitt konto och ligger online på siten från och till hela tiden. Det fick mig bli besviken, känner att mycket av det intresse jag har för denna tjej dog direkt.

Hur hade Du reagerat?

• Svar på tråden Vad hade Du gjort? Dejtingsite...
  • Anonym (Kille)

Kände jag var tvungen att kolla av läget hur andra hade reagerat.
    Står i valet och kvalet om jag skall ta upp det överhudtaget, än så länge. Bra att få andras syn på saken ibland!

• Anonym (Kille)

Tack för all input och synpunkter jag fått. Glad
    Jag är väl personligen lite kluven till varför hon är inloggad flera ggr om dagen, tidig morgon, eftermiddag och kväll. Men jag har beslutat att jag ger det lite tid och tar inte upp det alls just nu.

Sen känns det lite som några av er säger, majoriteten av de personer på dejtingsiter gillar att få bekräftelse, ha sina options open, vilja ha kakan men samtidigt få äta den, det kan ju komma någon bättre och därför så kan de inte sluta att logga in och kolla sina mail och surfa runt bland profilerna.

Svar på tråden Vad hade Du gjort? Dejtingsite...