• semlorna

Vad hade Du gjort? Dejtingsite...

Jag har inte slutat vara online på dejtingsiter förrän relationen blivit seriös. Ofast har jag pratat med flera och jag droppar inte allt bara för några dejter. Jag är iof fortfarande medlem på dejtingsida fastän jag är förlovad eftersom jag inte kommit mig för att avregistrera mig men jag är aldrig inne där.

• semlorna
    Anonym (Kille) skrev 2011-05-16 21:56:42 följande:
    Kände jag var tvungen att kolla av läget hur andra hade reagerat.
    Står i valet och kvalet om jag skall ta upp det överhudtaget, än så länge. Bra att få andras syn på saken ibland!
    Jag hade dragit öronen åt mig om killen jag dejtade (alltså inte var ihop med utan bara dejtade) sa något om att jag var inloggad på dejtingsajt men så har jag svårt för svartsjuka killar.
  • semlorna
    Anonym skrev 2011-05-17 09:56:33 följande:
    Beror ju på hur man lägger fram det. Jämför:
    "Niklas var online på knullkontakt igår och såg att du också var det. Varför är du fortfarande reggad på den sidan? Jag trodde jag betydde allt för dig?"

"Jag trivs bra med dig. Hur ser du på oss? Känner du likadant som jag? Jag tog bort mitt konto på knullkontakt igår, känner inte att jag behöver det längre nu när jag hittat dig..."
    Fast det du beskriver i andra exemplet är ju inte att ifrågasätta varför personen är inne på dejtingsajten som var det jag skrev om. Utan istället att fråga vart man står, om man ska bli ihop/satsa/what ever och det är en helt annan sak. En kille som vill veta om vi är ihop är inga problem men en kille som tar illa upp för att jag är inne på en dejtingsite fastän vi bara dejtar hade fått mig att undra hur svartsjuk han är och hur det skulle bli framöver om vi fortsatte ses.
Svar på tråden Vad hade Du gjort? Dejtingsite...