• Anonym

Vad hade Du gjort? Dejtingsite...

Det är svårt att veta om/när man ska ta bort kontot. Jag har dejtat en kille nu två ggr o jag är så intresserad man kan bli, så länge jag dejtar honom kommer jag inte dejta nån annan men kan inte låta bli att kolla in dejtingsidan för att se om han varit inloggad, o det har han ju… Tror inte tjejen riktigt än vet om ni är ett par eller inte. Samt att det lätt bara blir ett tidsfördriv att gå in o kika lite. Vill du ha en riktig relation med henne så fråga henne om hon också vill det, de flesta tjejer gillar nog raka ärliga killar. Lycka till!

• Anonym
    semlorna skrev 2011-05-16 21:59:44 följande:
    Jag hade dragit öronen åt mig om killen jag dejtade (alltså inte var ihop med utan bara dejtade) sa något om att jag var inloggad på dejtingsajt men så har jag svårt för svartsjuka killar.
    Beror ju på hur man lägger fram det. Jämför:
    "Niklas var online på knullkontakt igår och såg att du också var det. Varför är du fortfarande reggad på den sidan? Jag trodde jag betydde allt för dig?"

"Jag trivs bra med dig. Hur ser du på oss? Känner du likadant som jag? Jag tog bort mitt konto på knullkontakt igår, känner inte att jag behöver det längre nu när jag hittat dig..."
  • Anonym

jag va i en liknande situation själv ts... där jag var tjejen i fråga som hade kvar min dejtingsite..

jag och mitt ex funderade på att försöka igen, han hade en profil på en dejtingsida, jag skaffade en oxå.
    när vi börjat umgås tog han bort sig, men inte jag..

dumt, ja!
    men ja gillade uppmärksamheten, jag ville väl ha kakan och äta den..

låter illa i know, men jag säger bara som det var för mig då.

och jag och exet blev inte ihop, och jag avreggade mig där senare..

lycka till

• Anonym

jag träffade min man genom dejtingsite o jag avslutade inte kontot förrän jag kände att vi hade en ordentlig relation och att detta var nåt jag ville lite längre med. hade det kanske kvar nån månad efter vi blev tillsammans, men givetvis inte lika aktiv då utan var mest inne o kollade om man fått nåt meddelande.

Svar på tråden Vad hade Du gjort? Dejtingsite...