Vad hade Du gjort? Dejtingsite...
Själv är jag en tjej som gjorde bort mig grundligt förra veckan när jag gick in och smygkikade (med anonym profil) på min dejts profil på Match (jag hade varit hos honom hela helgen och han hade sagt att han hade kontot kvar men aldrig var inne) för att kolla om han var ärlig. Då visade det sig att han varit inloggad senaste dygnet så jag blev skitsur och ringde upp honom, och då visade det sig att han varit inne för att försöka gå ur (väldigt svårt om man tappat bort lösenordet)...gissa om jag skämdes, trodde aldrig att han skulle prata med mig igen efter det :-P Nu har jag bestämt mig för att ge det lite mer tid, träffas vi fortfarande om ett par månader så får att han se till att lyckas få bort den ...fast liiiite svårt har jag ju för att inte gå in och dubbelkolla.
Jag har dock haft två killar senaste året som fortsatt vara aktiva på dejtingsiter efter att jag ansett att vi är ihop, och jag tycker inte att det är acceptabelt. Det är ju en sak att ha kontot kvar för man inte orkat plocka bort det och en helt annan att vara inloggad varje kväll. Min personliga uppfattning är ju att ifall man sovit över hos varandra flera gånger så är man ihop, så länge jag går och lägger mig ensam i min säng varje kväll så gör jag som jag vill. Men folk har ju olika uppfattningar och det finns ju liksom inga givna regler. I början när jag internetdejtade tänkte jag nog inte så mycket på det här utan fortsatte gå in och kolla mina mail, tror jag tappade bort någon kille där som jag faktiskt var oerhört intresserad av. Så jag hade nog pratat med tjejen när det gått en tid och inte fimpat henne direkt iaf.