Inte kär i min man
det är exakt så jag kände, var inte otrogen på det sättet, men spejade åt alla håll, jag slutade helt plötsligt älska mitt ex, men bodde kvar, nu i efterhand så förstår jag faktiskt inte varför jag stannade kvar...
tycker du skall fundera lite på vad betyder din man för dig, vad har han som du tycker om, älskar du honom ens lite, finns det något som gör att ni KANSKE kan få tillbaka känslorna till varandra, finns det inte ens det minsta lilla hoppet, så tycker jag du skall lämna, jag levde länge och levde på hoppet, tillslut lämnade jag min trygghet och idag lever jag och mitt ex med nya kärlekar och båda är lyckligare än någonsin, vi älskade säkert varandra... som vänner, vi var bästa vänner men med det kommer man inte långt...
Jag lovar dig, om du lämnar din man och gjort rätt val så kommer du helt plötsligt se wow vilket liv man kan ha, vad har jag gått miste på...
men i ditt fall kanske jag vill råda dig till och ta ett break, egentligen tror jag inte på det, men ni kanske behöver komma i från varandra ett tag och känna efter, saknar ni ens varandra??
Följ ditt hjärta, du skall inte sitta när du är 85 på en gungstol och fundera på VARFÖR