Inte kär i min man
Barbapappa:jag sitter lite i samma sits som dig och jag vet inte hur jag ska ta mig till eller göra !
Barbapappa:jag sitter lite i samma sits som dig och jag vet inte hur jag ska ta mig till eller göra !
Hej alla !! Jag och min fru har en jätte kris och hon är inte kär i mig längre säger hon jag mår som en påse skit!! Hon älskar mig som far till hennes barn och är hennes bästa vän och hon är atraherad av mig och tycker jag är snygg men den där känslan som alltid har funnits där i 11år är borta !!
hon har erkänt att det finns en annan och det gör så ont!! Vi har nu skaffat en liten 1a som vi bor växelvis i så barnen 2och 4 alltid är i huset och åker till lght! Och jag vet inte längre vad jag ska göra känner mig så vilsen och lever på hoppet att hon ska "vakna upp" och inse sina misstag!! Och hon vet var jag står o vill jag vill kämpa och hon inte ! Vi ska på fr den 2 sept. Vad ska ja göra för att komma vidare????
Så jag ska bara ge upp allt? Kan jag inte på någe sätt nå fram till henne nu?? Vi har inte haft en ända kris på 11år och nu kommer den första och då ska man bara ge upp? Och bara ta allt och svälja?? Jag är någe helt sjukt kär i min fru och jag tror att hon är i någon slags livskris ! Ska jag hoppas på att hon vaknar upp och funderar på vad hon håller på att förlora? Ska jag vissa mig stark och bara go With the flow!? Och hoppas?
Ok det svåraste jag tycker det är i det här att inte höra av sig och så samtidigt vet jag att det är det bästa för att hon ska få vara ifred!! Och kanske undra om jag verkligen är kvar där jag säger att jag är känslomässigt! Att inte visa va jag känner och bara se glad ut och hel o ren när vi ses! Det kan ju få henne på andra tankar kanske ! En positiv sak i allt detta är att det är nog den bästa bantningskur jag varit med om !!!! 14 kg på 3 v!! :-0!
Igår va en konstig dag! Jag har bestämt mig för att backa undan och låta henne vara ifred. Nämner inget om allt frågar inte osv. Och igår kom hon hem och skulle umgås med barnen tills läggdags och kommer hem
Och är helt deppig nere ser inte glad ut alls. Frågar hur det är o hon säger inge bra idag. Ok sa jag och fortsatte med mitt. Jag gav henne inte äns en kram fast jag ville.
Kvällen gick och när jag kommer ut i köket så står hon o kollar på våran kalender. Jag går fram och ber henne vända sig om och vi kramas efter ett litet tag vill jag släppa men inte hon så vi fortsätter o kramas. Sen försökte jag igen att släppa men hon ville inte och igen men inte... Till slut så släppte hon och såg lite gladare ut.
Vi la barnen och gick ut o skulle ta en cigg innan hon åkte och jag bad henne sätta sig brevid mig och det gjorde hon nära! Jag lät hennes huvud vila på mitt bröst och efter en stund kläcker hon ur sig du säger väl till om du träffar någon annan??
Blev helt ställs ja sa jag men ca tror du att jag vill träffa någon ny !? Det är ju inte direkt min plan!! Nej nej sa hon men du säger väl till om det skulle ske. Ja visst sa jag!
Sen kramades vi igen i så åkte hon ! Kvar stod jag med tankarna snurrandes !! Va fan är hon orolig att jag inte kommer va kvar om hon ångrar sig ? Eller har hennes tankar börjat rulla nu?? Fattar ingenting!!!!