Inte kär i min man
"Det har varit från och till mellan mig och min man, vi har små barn så jag tänkte att det går över. Mer och mer började jag känna intresse för min manliga omgivning men det stannade vid flörtande men så helt plötsligt kom en man in i mitt liv som jag visserligen kännt sedan tidigare men som hänförde mig så till den milda grad att jag tror inte jag upplevt något sådant tidigare"
Hej, Jag kopierade inledningen av trådstarten och kanske du kan förklara för mig?
Hur menar du när du skriver att det har varit till och ifrån mellan dig och din man?...menar du känslorna för varandra eller respekten, något annat? Hur började detta i så fall?...är kanske lite rädd för att hamna där själv. Du skriver att du började känna mer och mer intresse för din manliga omgivning...vad var det som fick dig att göra det? Saknar du något hos din man eller var det sättet din man har som inte gillas?
Jag har inte läst alla inlägg...så det kan ju vara så att redan svarat på dessa grejerna, men om du har tid är jag tacksam om du svarar. Annars hoppas jag att du hittar en väg som känns bra för dig.
Vill du inte ta det i tråden går det bra att inboxa om du vill.