Inlägg från: Anonym (hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hmm)

Inte kär i min man

Jag blir bara så förbannad när jag läser denna tråden.

Jag har själv levt i din mans situation Milk and Coffee och det du har gjort mot honom är det värsta man kan göra mot nogon. Det låter här på tråden att det är ok att vara otrogen och det bara äklar mig. Jag kan lova dig att din man går och tänker på det varje dag och mår egentligen skit. Du säger att det är upp till honom att stanna kvar men är du helt ärlig mot honom? Du vill inte vara ensam så du spelar ett spel mot honom, är det rätt? Ena stunden skriver du hur fantastisk/omtänksam han är och hur bra han är mot era barn. Jag kan säga dig att sådana män faller inte från himlen.

Jag blev också bedragen av min fd fru då vi bestämde oss att försöka ett tag till men det klarade jag inte av till slut. Hon gick sen tillbaka till sin älskare och levde ihop ett år typ och nu är hon ensam och jag kan säga dig det att det inte är lätt för henna att hitta nogon bra man längre då det ofta kommer fram att hon har varit ortogen.

Jag tycker mest synd om våra barn när det är hennes vecka och hon har det tufft ensam.
    Det är inte meningen att jag ska hacka på dig utan jag tycker bara att du ska vara glad för det du har.

Lycka till!!

• Anonym (hmm)

Det viktiga är att du är 100% ärlig mot din man och du ska veta att han har bekräftese behov på samma sätt som en kvinna har. Och bara för att han vill fortsätta leva med dig så har han troligtvis en ordentlg hat mot dig också, så var det för mig iallafall. Jag kände att jag inte fick tillräkligt med kärlek hemma och jag fick aldrig hör orden "Jag älskar dig" så då bestämde jag mig för att lämna, jag fick nog. Det har varit jobbigt men nu i efterhand så är det nog min fd som ångrar sig mest. Hur skulle du känna det om han nu skulle träffa en annan och bara skita i dig för det gick inte en dag då jag inte kände att jag ville hämnas men tyvärr kunde jag aldrig göra så mot någon annan människa.

• Anonym (hmm)

Du lever i en drömvärld. Du kanske skulle tänkt på det innan du skaffade barn. Öppet förhållande ÄR inte hälsosamt för barnen att växa upp i och om du säger att barnen inte behöver få reda på det så är du inte riktigt frisk, för dem får reda på det till slut.

Om det bara är det sexuella som inte fungerar mellan er så borde ni sätta er ner och berätta för varandra vad ni tänder på och vad ni vill få ut rent sexuellt. Ni har tydligen varit ihopa en längre tid så det är väl klart att man inte tänder på varandra som när man träffar en ny. Det finns många sett att krydda sitt sexliv men jag tror man ofta är för feg för prata öppet om det med sin partner.

Eftersom jag har blivit bedragen tidigare så blir jag bara så jävla förbannad när jag läser om andra som gör likadant. Och speciellt när jag läser att beror på att jag "inte är kär i min man" men han behandlar mig bra.

Hade faktiskt varit kul att läsa din mans version på detta.

ps.
    håller helt med dig Anonym (me) ...Egoism

• Anonym (hmm)

Jag håller helt med Anonym (me)
    Denna tråden är bara till för er otrogna för att ge varandra minde skuldkänsla. Ni förstår inte själva hur mycket fel ni gör. Det är klart att ni tycker att alla verkar tycka som ni och det beror ju på att ni är inne på samma forum där alla är egocentriska. Ni kanske skulle försöka vara öppna med era åsikter inför alla era vänner och familj så ska ni snart märka vad folk tycker om er.

Milk:
    Du säger att du är 100% ärlig men då får du förklar vad du menar med
    "jag är i en situation som jag inte vill ta upp här av rädsla för att min man läser här och förstår att det är jag som gör att jag vill inte vara ensam"
    Hur falskt låter inte det???

Barbapappa01:
    Hur har det gått för dig? Är du fortfarande tillsammans med din fru eller har du gått vidare? Det kanske du redan har skrivit men jag har inte läst hela tråden

• Anonym (hmm)

Jag förstår att det inte är lätt att ta hand om ett sjukt barn men om du är kvar med din man pga att det är lättare att ta hand om barnet är ju inte det riktigt ärligt mot din man heller. Det kan ni ju göra även om ni är sepererade om ni nu är så goda vänner.

Forumet är till för alla och om du bara vill få råd från personer med samma åsikt som du så är du ute och cyklar. Man måste kunna se det från olika sidor om man ska kunna gå vidare.

• Anonym (hmm)

Lycka till!! Du verkar ha en bra man isåfall, ta vara på honom då.

Svar på tråden Inte kär i min man