Inte kär i min man
Nej båda måste ju vilja. Hos oss var det jag för jag som hade svårt hos terapeften hade ibland svårt att vara helt ärlig för jag hade ju inte berättat hela sannignen nu är den ju framme och det var ändå skönt för det går inte att leva i lögner man tror det när man är mitt uppe i allt man vill ha båda världar vill inte leva utan en av dem så lätt att om man måste välja att frestas av den nya mer spännande världen men jag tror att det oftast är ett misstag. Då är era barn ändå rätt stora så de förstår så det är bra i alla fall. Synd att din fru är så blind i sin förälskelse och att hon inte vill prata med en terapeut. Hade varit mycket intressant att höra hennes sida av historien.
mammaMu01: skönt att du mår bättre...tidvid mår jag bra men det gör så ont och jag vet att han inte är värd det när han inte ens kunde säga några fina ord som avslut utan var tvungen att blanda in frun i varje kommunikation efter avslöjandet efter år av alla lögner även ifall man lovat att vara 100% ärlig så förtjänar väl jag i alla fall ett värdigt avslut jag blev ju ändå bortvald nu blev jag även bortslängd som ett par illaluktande sopor, men jag antar att jag förtjänar det och jag ska vara glad att jag har en man som älskar mig trotts allt. Enda fördelen med all denna skit är att jag aldrig någonsin kommer utsätta mig för detta igen jag ska aldrig någonsin tro att gräset är grönare på andra sidan att bara för de säger vackra saker älskar mig...nej de som älskar mig är min familj, mina barn, mina vänner alla som ställer upp i nöd och lust.