Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Varför sola topless?

Dreams Never Ends skrev 2011-05-19 11:52:15 följande:
    Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?
    Fördomsfull??

jag solar topless i sverige, men skulle aldrig göra det utomlands

Din åsikt skiter jag i, tycker du verkar praktisera en massa kontiga och fördomsfulla åsikter, så din TS är ju inte ett dugg förvånande.
    Waiting for the right man, meanwhile, having a great time with the wrong ones!
  • HäckHäxan
    Vanilj L skrev 2011-05-19 13:07:36 följande:
    Så du menar att bröst inte är sexistiska ?
    hahhaha jag har aldrig hört ett par bröst uttrycka sig sexistisk, har du??
  • HäckHäxan
    Jamo skrev 2011-05-19 13:15:56 följande:
    Förresten, många män tycker att en rumpa är bra mycket sexigare än ett par bröst. Ska vi kanske förbjuda bikinitrosor och tighta jeans?
    NEJ!!!!!!! då kommer ju jag verkligen se ut som en kub om jag skall gå i pösiga kläder jämt!!!

*muttrar*
  • HäckHäxan
    Mariohn skrev 2011-05-19 13:10:15 följande:
    Jag dog också. Av skam. 
    Rakad Apa skrev 2011-05-19 13:11:20 följande:
    Indeed! Ögonen höll på att trilla ur! Cool
    *försöker återuppstå här*
  • HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-05-19 13:34:21 följande:
    youtube funkar inte på jobbet Gråter
    Synd, den var rolig
  • HäckHäxan
    Jamo skrev 2011-05-19 13:59:42 följande:
    Ibland får vi män för oss att ni kvinnor verkligen hatar varandra bara för att era åsikter går isär. Stämmer detta? :)
    Nej hata är slöseri med energi... Men förakta dom kan man ju göra med gott hjärta!

*ironi*
  • HäckHäxan
    Lavish skrev 2011-05-19 14:22:14 följande:
    Vi är ju födda sådana, vi kommer till världen nakna, varför är det fel eller fult att visa kroppen man blivit given? Naken är det ursprungliga tillståndet, om det är fult är det fult att vara människa helt enkelt.
    Amen
  • HäckHäxan
    Vanilj L skrev 2011-05-19 14:27:05 följande:
    Varför går inte alla nakna då ?
    För att det är opraktiskt i detta klimat vi har i sverige. Behövde du verkligen fråga det?

Som någon skrev tidigare, när det är varmt kan man sola topless och ta till vara på den korta tid som man kan ligga mer eller mindre naken och lapa värme och solsken.
  • HäckHäxan
    Jamo skrev 2011-05-19 14:27:14 följande:
    Otroligt nöjsamt att få en inblick i kvinnors tankesätt :) Som sagt tidigare, tro inte att alla män glor på er och fantiserar om er för att ni solar topless ;)
    Skulle aldrig inbilla mig det, jag har mött alldeles för många män som faktiskt inte är så sålda på bröst alls. Drar av någon anledning åt mig mer rumpmän än bröstmän Drömmer
Svar på tråden Varför sola topless?