LjubaviMoja skrev 2011-05-20 14:44:08 följande:
Ja exakt så, men tyvärr så tror jo många att man är fången i sitt förhållande eller att man bara skämms. Fick frågan att följa med på nakenbad men jag tackade nej, och då fick man svar som att man måste uppleva det för det
är helt fantastisk
o.sv. Men när jag svarar att det inte är något för mig och att det inte är så fantastisk för mig att visa upp mig naken för folk så tycker de att jag är löjlig och blabla. Va fan lixom låt folk göra som de vill man ska inte förlöjliga dom för det eller?
Man skall ju såklart inte göra saker man själv inte är nyfiken på eller känner sig äcklad av, så mkt håller jag med.
Men man skall såklart inte heller låta någon annan bestämma över ens egna kropp. Det finns inte på min karta att en man bestämmer hur jag vill gå klädd, ha mitt kön, mitt hår osv, för det är min kropp och jag är den som väljer och sätter mina gränser inte någon annan. Jag skiter ju för övrigt också i hur fan en man vill gå klädd, ha sitt hår eller resten av sin kropp, det är hans val och inget som jag har någon som helst rättighet över.