Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

Varför sola topless?

Vanilj L skrev 2011-05-19 12:44:59 följande:
    Jag tror inte hon är rädd att sin karl ska glo. Det handlar mer om respekt. Som någon ovan sa, åk till ett nudistbad. Där kan du ta av dig byxorna också så blir det inga ränder där heller :)
    jag bor i västerbotten vars ligger närmaste nudistbadet för mig, kan du kolla det? känns inte som att de växer på träd de ställena...
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-19 13:27:59 följande:
    Stöcksjö
    jag har typ 14 mil dit.. käns ite rimligt att köra 14mil för att visa "tissarna" då jag kan göra det på stranden som ligger 1km från huset. Tänk på miljön!
  • varfördåför

om man har sådana där glitriga toffsar på bröstvårtorna då? får man sola så?

• varfördåför
    Fridayyy skrev 2011-05-19 15:30:32 följande:
    Det lustiga är ju att många ligger platt på rygg och solar brösten, sen när de måste resa sig upp och ta på sig bikinin måste de skyla sig...hehehhee. Vill de inte visa dem när de står upp och brösten hänger???
    haha, det är sant, man ligger på rygg utan att skyla sig, och sedan tar man handuken för då man sätter sig upp det är ju jätte spännande
  • varfördåför
    Frk Svår skrev 2011-05-19 15:38:36 följande:

Jag solar med bikiniöverdel på (men drar ner axelbanden så jag slipper ränder där iaf) och när jag ska byta om så sitter jag på handduken, tar av mig bikiniöverdelen och tar på mig bh men OJ vad blottad och exponerad jag känner mig där jag sitter med tuttarna i vädret Antar att man känner sig mindre exponerad och blottad när man ligger ner med tuttarna i vädret än om man sitter/står upp med tuttarna i vädret

haha.. och jag tar på mig bh:n under tröjan även då jag är ensamen hemma :-O folk har olika stor tollerans för naken het tror jag

fast jag stör mig inte på nakna bröst på stranden å andra sidan, är ju ett bra samtalsämne man kan ta med mannen typ; "vad tror du om den där storleken vid min framtida operation?"
  • varfördåför
    Jamo skrev 2011-05-19 15:40:43 följande:
    Hur ska man lösa det med männen som tycker intelligensen är det sexigaste på en kvinna? Förbjuda kvinnor att visa detta så inte vi män blir helt galna kanske? :)

det har ju männen försökt med i massor av århundranden... sedan finns det ju vissa män som även tycker att inteligenta män är ett hot (ytterst upphätsande dvs.), typ mao zedong som inte godkände att mänen visade sin inteligens heller.
  • varfördåför
    Fridayyy skrev 2011-05-19 16:06:20 följande:
    Finns män med stora tuttar med!!!
    försökte med i början av tråden, men det är inte samma sak för de är inte sexuella på samma sätt.. (männensbröst dvs inte männen, de är ÖVERsexuella)
  • varfördåför
    Frk Svår skrev 2011-05-19 16:11:37 följande:
    Men jag går ju igång på mäns överarmar och magar...så då ska dessa kroppsdelar genast döljas för jag får ju inte gå runt och blir kåt på stranden ju!!
    det tor jag ockås upp i början av tråden *LÄS TRÅDEN MÄNNISKOR*
  • varfördåför
    LjubaviMoja skrev 2011-05-19 16:22:38 följande:
    Ja för du märker jo verkligen om nån är intelligent på stranden utan att ens prata med personen, klart du ser nakna bröst först :D
    han kasnke tjuvlyssnar på alla inteligenta samtal som kvinnorna för sinsemellan?
  • varfördåför
    LjubaviMoja skrev 2011-05-19 16:30:06 följande:
    Ja och det hela började med ett par bara bröst
    nää.. det hela började med en tes?! hmm.. vist kan man säga så? för det fans juinga bara bröst i verkligheten
Svar på tråden Varför sola topless?