Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

Varför sola topless?

måste bara säga till TS: min man ringde hem och undrade om jag kund elägga barnen själv i kväll för han ville åka och fiska med en kompis (respekt kallas det) och det fick han ju såklart, för jag äger juinte honom. Då jag lix hade honom på tråden frågade så berättade jag för honom att vi förmodligen aldrig älskat varandra på ricktigt eftersom vi tillåter att den andre tittar på andra och han frågade vem som sagt det (han lät väldigt förbryllad över uttalandet) och jag sa att dte var en skribent på FL. Han frågade hur gammal denna skriblent var och jag sa att jag fått för mig att hon var 18 och då skrattade han och sa, "ja det förklarar ju endel, hon lär ju bli vuxen en gång hon också".

Jag tror jag nöjer mig så, vi verkar stå på samma våglängd jag och han, käns skönt, käns som ett stabilt förhållande

nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Cristally skrev 2011-05-20 12:53:05 följande:
    Det är väl lite "white trash" över tjejer som solar topless?! Själv skulle jag aldrig göra det, med tanke på att det säkert finns äckliga gubbar som går hem och runkar med mig på näthinnan Förvånad
    du har höga tankar om dig själv iaf
  • varfördåför
    Cristally skrev 2011-05-20 13:12:11 följande:
    Japp
    det är bra det skall man ha
  • varfördåför
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-20 13:29:49 följande:
    En fråga till er topless-solare. Så ni tycker det är värt att sola topless utifall att någon skulle fota er? Jag skulle inte tyckt det var värt risken. För toplessfotning är ganska vanligt.
    jag vill inet bli fotad i bikini heller, eller i overall heller för den delen för jag blir så grymt dålig på bild. Jag vill inte att någon har kort på mig alls, oavset.
  • varfördåför
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-20 13:44:01 följande:
    Givetvis inte. Men det är vanligare att folk fotar kvinnor utan bh och OM man nu blir smygfotad så känns det väl ändå bättre att inte ha tuttarna i vädret?
    nää.. gör ingen skillnad. man fotar inte folk utan a tt fråga oavsett.
  • varfördåför
    LjubaviMoja skrev 2011-05-20 13:48:50 följande:
    Tyvärr gör många det, tror knappast att man går fram och frågar "ursäkta men kan jag få fota dina bröst?"
    nää, jag menar det, men det gör ingen skillnad för mig om jag har overall eller bara bröst för mig är det en skymf hursom.
  • varfördåför
    LjubaviMoja skrev 2011-05-20 13:57:30 följande:
    Overall är jo verkligen jättesexigt och komemr verkligen komma upp på nätet :-P
    varför inte? jag tycker absolut inte dte är sexigt med men i latex med en stor kula i munnen men hjälp så mycket bilder det finns på sådana.. eller styr dina preferenser hela nätet?
  • varfördåför
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-20 14:06:47 följande:
    Nu går du för långt.....
    va? på vilket sätt?
  • varfördåför
    lycklig90 skrev 2011-05-20 14:34:11 följande:

Varför gör vi inte så att alla får bada/sola helt nakna? Alla har ju trots allt olika syn på vad som ska döljas/icke döljas. Som många i tråden säger.. "vem har inte sett bröst?".. Fram med alla snoppar som hänger och dinglar! Vem har inte sett en snopp liksom? Jag tycker inte man ska behöva ha kläder på sig oavsett om man är på stranden eller restaurangen, tänk om man tycker det är varmt?

Låter som en riktigt bra idé! Fram med tuttar, snoppar och snippor!

känns lite ohygieniskt med snoppar och snippor på restaurang?
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-20 14:39:39 följande:
    Ehh dom får väl tvätta av dom med handsprit bara så är saken biff ala carte
    iiiii.. svider så skönt med handsprit i snippan :-P
Svar på tråden Varför sola topless?