Inlägg från: LucyStacy |Visa alla inlägg
  • LucyStacy

Varför sola topless?

nika skrev 2011-05-21 13:12:32 följande:
    Visst, som munnar. Rena rama sexgrottorna. Läppar och tungor som har rört läppar, tungor och ANDRA kroppsdelar *censur*. Alla, både män och kvinnor borde sola med munskydd för att inte fantasierna ska skena iväg. Gubbar som fantiserar om att köra in den där och tanter som går och fantisersar om att sätta sig över den munnen. En del äter t.o.m banan offentligt! Förvånad. Munskydd gör stooor skillnadTyst. Lägger fantasierna på en annan nivå. Dessutom får jag uppfattningen av att munlesssolare är naiva, skiter fullständigt i vad andra tycker och vill ha uppmärksamhet.Flört
    Ja. Eller kvinnor som köper TVÅ meloner i affären? Vad är det för fel på att bara köpa EN. Kan de inte bara köpa en melon. Åka hem. Lämna melonen. Åka tillbaks. Köpa andra melonen. Kanske inte så kul för männen som står i kön till kassan att få stånd för att fantasierna skenar iväg när dess slampiga kvinnor INTE KAN KÖPA EN MELON I TAGET!!!
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 13:38:16 följande:
    Går det att sola i burka

Hur gör man då TS??
    Haha!
  • LucyStacy
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-21 19:35:37 följande:
    Vad fan snackar du om? Obestämd
    Meloner. Vad snackar du själv om? Nä, förresten. Du behöver inte svara. Jag ser att du också snackar om meloner. Hela tråden igenom. Kom igen det är bara meloner. Du äter dom, sedan ser du dom aldrig mer igen. Tycker du att man ska ta på bikiniöverdel på melonerna? Tycker du att de smakar godare då?
  • LucyStacy
    Toboas skrev 2011-05-21 20:11:43 följande:
    Det är ungefär lika rimligt i mina ögon som din underförstådda tes att män blir jävligt kåta av att se nakna bröst by default.
  • LucyStacy
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-21 21:16:50 följande:
    Hahaha stackars dig! Om brösten är så osexuella för dig kan du ju lika gärna köpa två vattenmeloner och kåta på i sängen.
  • LucyStacy
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-21 22:36:07 följande:
    När jag solar solarium brukar jag ta av mig trosorna och lixom "lägga dom" mellan benen så inte blygdisarna blir mörka.
    Är det sant? :)
  • LucyStacy
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-22 09:38:43 följande:
    Jaa det är bäst tycker jag :)
    Är det...skönt? :D
  • LucyStacy
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-22 09:40:38 följande:
    Haha xD njaa känns väl inget speciellt.
    Hahahaha! Störtskön person du verkar vara! :D
  • LucyStacy
    Plutteli skrev 2011-05-21 23:03:35 följande:
    förlåt en nyfiken fråga, men hur fan ligger man so i ett solarie för att få in ljuset så att insidan av muttan tar färg? (jag är brun naturligt så har aldrig solat solarie)
    Hahaha! Det vill jag också veta! :D
  • LucyStacy

Jag tror iallafall att anledningen till att jag solar toppless är för att jag har så sjukt snygga bröst att jag tror folk hade blivit sårade om jag hade missunnat dem en kik.

• LucyStacy
    lille Birger skrev 2011-06-03 23:20:43 följande:
    Då borde du visa rumpan istället.
    Det gör jag. Som av en händelse är den också snygg.
  • LucyStacy
    LucyStacy skrev 2011-06-03 23:21:54 följande:
    Ojdå. Missuppfattade BirgerJarl tror jag.
  • LucyStacy
    LucyStacy skrev 2011-06-03 23:21:54 följande:
    Jag menar att jag visar allt jag har och mer därtill. Varför ska jag vara påklädd på en strand och se ut som en inlaggd sill? Jag hatar inte kläder, men vad ska man ha dom till? Kläderna alltså.
Svar på tråden Varför sola topless?