• Anonym (sugen tjej)

Sexklubb, porrklubb, parklubb?

Hej! Mannen och jag har länge pratat om att besöka en sexklubb (eller kallar man det porrklubb eller rent av parklubb?). Vi har ingen erfarenhet av att ha sex med andra eller ens att ha sex med varandra framför åskådare så det behöver vara en klubb där det är okej att göra saker i sin egen takt. Man kanske tex inte alls har sex med någon den första gången utan nöjer sig med att vara åskådare osv.

Finns det någon här på FL som kan rekommendera en sådan klubb? Helst i Sverige förstås men kanske skulle det funka med tex Köpenhamn också.

En fråga till- vad gäller det sexuella så är min man dominant och jag undergiven, finns det klubbar som har någon form av rum med sådana prylar (tex ögonbindel, piskor, rep osv) så man sas kan finna likasinnade på ett enkelt sätt? Förstår ni hur jag menar? Det kanske inte är det första man säger till ett par som man träffat att man tänder på lite hårdare tag men finns det ett sådant krypin kan man ju förutsätta att de som befinner sig där delar liknande intressen.

Tack på förhand

• Svar på tråden Sexklubb, porrklubb, parklubb?
  • himlafin

Har inte varit på något sådant ställe själv. Men skulle mer än gärna vilja prova på det. Eller ja .. vi SKA prova på det sen när vårt barn har blivit så pass stort att mormor&morfar eller farmor kan passa en helg.

Har hört om en klubb i Sthlm som verkar ganska intressant. Par i Hjärter heter den. Googla dem och kolla in deras hemsida och se om det är något av intresse.

• Anonym (a_och_c)

Par i hjärter har allt ni söker, det vill säga det är helt ok att inte göra något alls och blir nig riktigt avancerade och vill ha utrustning så finns det också.

• TH Dervish

Jag och min sambo har också tittat runt lite. Foton från ett par parklubbars hemsidor ger tyvärr bilden av rätt sjaskiga källarlokaler. Vad tycker ni som besökt parklubbarna? Hur är atomosfären? Finns det nåt ställe att rekommendera framför de andra?

• BarnfrittSamboPar

Par i Hjärter är en bra klubb med bra lokaler. Mycket plats för den som vill vara lite för sig själv men även ställen där man i stort sett hamar i en ormgrop, och så allt däremellan. Folk brukar (med sällsynta undantag) inte kladda alltför fritt och respekterar nej.

Är man mer in på S&M-spåret men söker nåt inte alltför hårt kan ni kolla på www.dekadance.se som även har länkar till lite olika grupper.

Sen vill jag slå ett slag för de s.k. sjaskiga källarlokalerna. Självklart kan det ju vara oseriösa personer i dem, lika gärna som på PiH, men orsaken att de är enklare är att de inte har inkomster utan nån eldsjäl som är bakom det hela. Möblemanget är förra soffan, loppis-bord osv, men de gör ofta det bästa av resurserna. Knytkalas för det som bjuds på. En tar med mousserande, en annan dessert, en tredje nåt tilltugg. De är ofta tightare med folk som känner varandra sen förr så idioter undviks oftast. Samma regler som i vanliga parklubbar brukar det vara; nej=nej och var inte en idiot, annars åker du ut.

Vi har planer på att starta eget litet sådant krypin i Gävletrakten, men i ditt fall lät det som ni bor i södra sverige.

• Anonym (Nyfiken)

Vi har varit inne på samma spår ( i flera år faktiskt) men aldrig lyckats göra slag i saken!
    Finns det någon klubb i göteborg? Någon som vet?

• MickeN1973

Man skiljer på sexklubbar och (parklubbar /swingersklubbar)

Det förstnämnda är lite mera rått/tuffare  medans swingersklubbarna tex kräver att man är lättklädd eller mindre när man är där.

Gemensamt för båda är att man SJÄLV avgör vad man vill göra.

Jag känner till lite olika ställen i köpenhamn, och jag har besökt samtliga.

Sexklubb

www.xxdark.dk

Parklubb/swingersklubb

www.cityswingers.dk
    www.swingland.dk  (omfattande s/m avdelning)

• Anonym (19tjejGBG)

wandas i gbg har en sådan klubb... googla så hittar du det ... sådant heter swinger / swinging....

funderar på att prata med min kille om det ... men tror inte han vill.... :(

• Anonym (Nyfiken)

Någon som känner till kinky nights?

• himlafin
    MickeN1973 skrev 2011-05-26 10:33:02 följande:
    Man skiljer på sexklubbar och (parklubbar /swingersklubbar)

Det förstnämnda är lite mera rått/tuffare  medans swingersklubbarna tex kräver att man är lättklädd eller mindre när man är där.

Gemensamt för båda är att man SJÄLV avgör vad man vill göra.

Jag känner till lite olika ställen i köpenhamn, och jag har besökt samtliga.

Sexklubb

www.xxdark.dk

Parklubb/swingersklubb

www.cityswingers.dk
    www.swingland.dk  (omfattande s/m avdelning)

Tack för tipsen ! ska kolla in dom ikväll när jag är hemma =)
Svar på tråden Sexklubb, porrklubb, parklubb?