Sexklubb, porrklubb, parklubb?
Hej! Mannen och jag har länge pratat om att besöka en sexklubb (eller kallar man det porrklubb eller rent av parklubb?). Vi har ingen erfarenhet av att ha sex med andra eller ens att ha sex med varandra framför åskådare så det behöver vara en klubb där det är okej att göra saker i sin egen takt. Man kanske tex inte alls har sex med någon den första gången utan nöjer sig med att vara åskådare osv.
Finns det någon här på FL som kan rekommendera en sådan klubb? Helst i Sverige förstås men kanske skulle det funka med tex Köpenhamn också.
En fråga till- vad gäller det sexuella så är min man dominant och jag undergiven, finns det klubbar som har någon form av rum med sådana prylar (tex ögonbindel, piskor, rep osv) så man sas kan finna likasinnade på ett enkelt sätt? Förstår ni hur jag menar? Det kanske inte är det första man säger till ett par som man träffat att man tänder på lite hårdare tag men finns det ett sådant krypin kan man ju förutsätta att de som befinner sig där delar liknande intressen.
Tack på förhand