• Anonym (sugen tjej)

Sexklubb, porrklubb, parklubb?

Hej! Mannen och jag har länge pratat om att besöka en sexklubb (eller kallar man det porrklubb eller rent av parklubb?). Vi har ingen erfarenhet av att ha sex med andra eller ens att ha sex med varandra framför åskådare så det behöver vara en klubb där det är okej att göra saker i sin egen takt. Man kanske tex inte alls har sex med någon den första gången utan nöjer sig med att vara åskådare osv.

Finns det någon här på FL som kan rekommendera en sådan klubb? Helst i Sverige förstås men kanske skulle det funka med tex Köpenhamn också.

En fråga till- vad gäller det sexuella så är min man dominant och jag undergiven, finns det klubbar som har någon form av rum med sådana prylar (tex ögonbindel, piskor, rep osv) så man sas kan finna likasinnade på ett enkelt sätt? Förstår ni hur jag menar? Det kanske inte är det första man säger till ett par som man träffat att man tänder på lite hårdare tag men finns det ett sådant krypin kan man ju förutsätta att de som befinner sig där delar liknande intressen.

Tack på förhand

• Svar på tråden Sexklubb, porrklubb, parklubb?
  • MickeN1973
    Anonym (19tjejGBG) skrev 2011-05-26 12:35:07 följande:
    wandas i gbg har en sådan klubb... googla så hittar du det ... sådant heter swinger / swinging....

funderar på att prata med min kille om det ... men tror inte han vill.... :(
    Han kanske föredrar:

PRIDEPARTY ”GRAND OPENING”, GaySwing, 
    24.00-06.00 
  • BarnfrittSamboPar

Killen kan gå på det partyt så kan jag och sambon ta med dig, trådskaparen som extra tjej på Par i Hjärter.

• Anonym (Tjej på p-klubb)

Jag har varit på en klubb i Sthlm. Trivdes jättebra och man gör inget man inte vill. Det är ingen som kommer och antastar en utan alla respekterar varandra. Vill man ha publik så ok  sedan om man tex är i en säng med någon el. några så kan man sätta upp sk stolpar somskärmar av och visar att andra inte får passera dessa. Så vem som hälst kan inte hoppa in i leken. Är man i ett stängt rum med dörrar el skynken får inte någon komma in och det respekteras. Ialla fall då jag varit där.  Det är väldigt mycket respekt för andra. Så ni kan välja att bara titta på el gå in i en egen vrå el om ni hittar någon några att ha lite roligt med. Var där när jag var singel och haft väldigt trevliga spännande upplevelser. Inget jag ångrar utan skulle jag bli singel igen skulle jag inte tveka. Nu har jag ett förhållande och är inte med andra utan vi vill hålla oss åt varandra men när jag var singel exprimenterade jag och gjorde massa bus. Nu gör jag bus med min man istället. Kanske kan jag få med honom någon gång men än har varken jag el han velat. Själv när jag har en partner så blir jag nog lite för svartsjuk så därför väljer jag att inte gå på klubb då. Likaså tycker min man. 

Jag fick härliga erfarenheter och träffade väldigt goa människor där. Vill ni båda så tycker jag verkligen att ni ska leva ut det tillsammans. 

• CWX

Hej,

Läser med stort intresse. Vi är ett stockholmspar som funderar i dessa banor också och är mycket nyfikna. Hur är det inne på klubbarna när det gäller klädesl…? Går man omkring påklädd, avklädd eller ngt mellanting…? Är det sexigt – dvs är man som kvinna klädd i höga klackar, stayups etc…

Och som sagt är det kläder på eller av…? Undrar vi…

• Matte72
    CWX skrev 2011-08-05 13:27:45 följande:
    Hej,

Läser med stort intresse. Vi är ett stockholmspar som funderar i dessa banor också och är mycket nyfikna. Hur är det inne på klubbarna när det gäller klädesl…? Går man omkring påklädd, avklädd eller ngt mellanting…? Är det sexigt – dvs är man som kvinna klädd i höga klackar, stayups etc…

Det är lite olika - Par i hjärter är ett bra ställe att börja på då det oftast enbart är par som släpps in och det är ganska strikta regler som gäller. Ibland har de olika teman i stil med helt naket, bara underkläder men oftast så är det helt upp till besökarna. De flesta klär förstås upp sig lite med snygga underkläder, höga klackar oavsett men det är upp till var och en.
  • Rikard
    CWX skrev 2011-08-05 13:27:45 följande:
    Hej,

Det är som någon sa lite olika. Vissa klubbar har krav på att man får ha som mest underkläder (vilket visar  sig kan vara ganska mycket tyg som döljer rätt mycket men som har en klar "underklädeskaraktär). Det finns folk som klär sig i allt från vardagligaste vardagsunderkläder till de som har värsta porrutstyrseln av åttiotalsmodell med strumpeband och korsett. Över huvud taget är ställena väldigt blandade när det gäller stilar, typer och åldrar.
    Som vanligt har tjejerna ett större utbud, där en del går i korta kjolar utan trosor, andra har bh som bara lyfter och intet döljer eller tunna negligeer som inte döljer något alls, och det kan lika gärna vara stringtrosor som har helt enkla vita och dito bh, eller alldeles ogenomskinlig sidenmorgonrock.
  • Anonym (Swingerskille)

Var i sverige bor ni då?
    Låter annars som att Paradise swings i Eskilstuna skulle passa er då de som driver klubben har varit med i swingerlivet länge och vet och förstår vad folk vill och inte vill göra. Han är dessutom helt såld på piskor och rep själv, så allt ni önskar inom bdsm finns garanterat på den klubbenSkrattande
    Även lokalen är centralt belägen och i toppskick till skillnad från många andra klubbar.

Är ni intresserade så svara här så kan jag ta med er som gäster.
    Själv kommer jag åka dit på kräftskiva den 20:e

Det ska även ha en piskkväll den 12:e men planerar inte själv att åka  då den inriktningen inte tillhör mina huvudintressen.

Det finns väldigt dåligt med klubbar i Stockholm överhuvudtaget. Det enda är väl PiH, en i Solna med mer privat karaktär, några sunkiga videoklubbar och privata sällskap som oftast har hotellträffar.
    Många Stockholmare åker antingen till Paradise i Eskilstuna, Adam och Eva i Norrköping eller ev Club Eden i Örebro.

I Göteborg finns Wandas swing och Amarante (Tror de har samma lokal.) men kan inte kommentera dessa då jag aldrig varit där.

I Skåne har jag ingen direkt koll, men det finns en klubb i Skara iaf.

• Pentra
    Anonym (Swingerskille) skrev 2011-08-06 00:32:13 följande:
    I Göteborg finns Wandas swing och Amarante (Tror de har samma lokal.) men kan inte kommentera dessa då jag aldrig varit där.
    Wandas och Amante ligger på helt olika ställen...
    Om man inte vill ha ett helt släptåg med herrar efter sig så är par-kvällarna att föredra...

/Pentra
  • Anders 298
    Måst komma in här och lämna lite info om Swinger världen så som den är hos oss i Göteborg.

Wandas Swing och Amante är två helt olika klubba på olika platser i Göteborg.
    Har ganska bra koll på Wandas Swing. det är en klubb som ligger centralt nära Järntorget.
    det är städade och fräscha lokaler INTE smutsigt och snuskigt  som det låter på många.
    Har öppet onsdag till söndag med olika typer av swinger träffar.

Vi kan börja med GaySwing dom vänder sig till killar som är bi och gay dom har öppet på onsdag och söndagar på klubben en helt egen avdelning där inte tjejer är välkomna.   

Torsdagar har dom öppet på lunch och bastukväll detta är så kallade mixträff där par och singel tjejer och killar träffas i lokalen.

Fredag och Lördag sena kvällar och långt framåt natten har dom olika träffar som rullar runt.

Här kommer några av de vanliga:

MIXAFTON då är par och singel tjejer och killar välkomna antalet killar som dom då släpper in beror på antalet tjejer som kommer. de brukar då det kan vara flera killar än tjejer.
    hos Swing som många kallar det har det nu varit flera gånger som det är lika eller nästa flera tjejer än killar vissa gånger.

PARKVÄLLAR då är det par som träffas i lokalen. ibalnd kan de lägga på att singel tjejer är välkomna på dessa träffar då en del tjejer tycker att det kan vara bra som en första träfff att gå på. Ibland förkommer även att paren får plocka med en manlig gäst, då måste denna man hålla sig till det par han kommer med.

UNGA SWINGERS swing började med att köra speciella träffar för de swingers som är lite yngre och söker likasinade unga. Nu har även en del andra klubba börjat köra denna typ av träffar vilka blev populärt bland medlemmarna. Vilka får då komma på dessa unga träffar jo det är som ovan parkväll eller mixafton, med olika teman. och de som släpps in är par där en är under 35 år eller singel tjejer eller killar under 35 år.

Det finns även en mängd olika teman som man lägger på dessa typer av träffar.
    Lack och läder, Spets till läder, Darknight, Leksaker, GangBang, BDSM m.m
    så det finns något för alla.

Swing har även en tjej avdelning som träffas då och då för tjejer som vill träffa andra tjejer.
     Men den vänder sig till alla från hetro till gay, dom har olika tema träffar där dom gör saker ihop utan killar.     

För till fället har Swing 2600 personer som har ansökt om medlemskap, och ca 900 aktiva som besöker klubben regelbundet, av dem är ca 30% tjejer. medelåldern ligger på 30- 45

Men det finns medlemmar från 20 år upp till närmare 70år och avdelningen unga växer snabbast.  

www.wandas.se klicka er där vidare till swing då dom delar hemsida.
    Där hittar ni även mer info om klubben.

Ett annat bra ställe att finna mer är www.bodycontact.com. sök där på wandas så hittar du mycket info om dem och ser deras olika profiler. Ser även annonser om vad som händer på klubben,
    Där kan du fråga dem om ni undrar över något, dom svara på era frågor seriöst.

så nu hoppas jag att ni fått lite mer seriös info om Swingers   

• Anders 298

Glömde skriva lite om lokalen de har bastu och flera lekrum /mörkrum

Ett BDSM rum med ett avanserat kors som är ställbart och nog ett av det häftigaste som klubbar i landet har. Det är ställbart i en mängd olika varianter och en stol så man kan sitta fastspänd i det åt olika håll.
    det finns bockar och piskor och annat att låna i det rummet även en riktig massagebänk. 

Det finns en sex Gunga i lokalen som är en riktig i läder inga sådan planka som många andra klubbar brukar hänga upp i en ställning av trä utan en specialsydd. 

Så det skulle varit med också

• Flakkari
    Pentra skrev 2011-08-08 19:38:01 följande:
    Wandas och Amante ligger på helt olika ställen...
    Om man inte vill ha ett helt släptåg med herrar efter sig så är par-kvällarna att föredra...

/Pentra

Hej Pentra

Jag har ett bra förslag för er, vi håller på att planera mc resa till Island nu till sommarn bli med

Mvh Bjarni o Steina
  • Anonym (Engelska)

Där finns många trådar om swinger här. 

Isär en var det är bara sex med varandra. Tycker den gir et bra bild.
    Vi varit på PIH, ock kommer där igen. 

Det primärt för par. 

• Fantomas666

Vi funderar ev på att gå till Club AE.
    Hur är det på den klubben, är det bra och fräscht samt lungt??

• Anonym (CAE)
    Fantomas666 skrev 2023-07-10 19:52:49 följande:

Vi funderar ev på att gå till Club AE.
    Hur är det på den klubben, är det bra och fräscht samt lungt??

Här finns mycket info. 
    Förutom den ena hemsidan.  (Club Adam & Eva. Förkortas CAE)
  • odolinka43

Sexdejting på nätet - https://hespac.com/sexdatingse.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig.

• Anonym (Märta)

Hitta tillbaka till intimitet. Kyrkan kan vara ett bättre val för vilsna människor. Närvaro och aktivitet i en kyrka hjälper oss att bli bättre människor. 

• Anonym (34/43)

Vi har samma funderingar som TS. Vi är ett par på 34 o 43 år och har tänkte besöka CAE under våren. Har hört mkt bra om det stället. Att det ska både vara frächt o trevligt. Ligger i Norrköping. 

Svar på tråden Sexklubb, porrklubb, parklubb?