EFI skrev 2011-05-21 17:11:51 följande:
Jag är ju själv inom marknad, så jag brukar utgå ifrån att de flesta företags kundtjänst suger, men för att nämna något positivt i sammanhanget, så måste jag nämna Logitech:s kundtjänst. Bästa jag upplevt faktiskt!
När vi pratar om webhallen så tror jag du är ganska ensam om att inte gilla deras bemötande. På prisjakt så får de 9,24 poäng av 10 möjliga i kundnöjdhet. Det är ett mycket bra betyg.
www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=113 Ja men de har ljugit för mig och sagt massa som de inte erkäner även om de har gjort fel.
Har man gjort fel så kan man ju erkänna det.
Det finns ingen som är helt felfri och det gäller ju deras kundtjänst med??
Ja har inte haft något negativt och säga om några andra heller för har det varit så så har man rett ut det så alla har varit nöjda men inte här
inte.De har inte sagt nånting,Och inte heller nåt som de kan stå för heller.
Ja av mig får de väl det fast minus då istället.
De kan ju byta ut personalen och ta in såna som är torra bakom öra och vet vad de har sagt.
För det är på den nivån de är just nu.