-
Du jag ska inte befatta mig med deras verksamhet något mera alls och ännu mindre prata med dem ska jag säga dig så det får den som tycker det är av intresse göra då.Jag bryr nmig inte för 5 öre för de gör inte rätt för sig alls.EFI skrev 2011-05-26 21:33:28 följande:Jag hoppas verkligen att du inte tror att man kan basera hur väl ett företag fungerar bara ens egna negativa upplevelse... Kan du inte bjuda in en representant från Webhallen så att vi kan få höra även deras syn på saken?!
-
EFI skrev 2011-05-26 21:46:00 följande:Då kan du inboxa mig uppgifterna, så gör jag det. Jag har svårt att sätta min tilltro till ett ämne utan att först ha hört alla berörda parter...
Det är väl bara och skriva till dem och fråga då så får du väl se vad de säger.
De säger väl precis som dem brukar att det har väl blivit en missuppfattning i vanlig ordning och vi gör aldrig fel och erkänner inte om vi har gjort fel för vi gör aldrig fel utan har jämt rätt.
Jag ska aldrig ha nåt mer med dem ooch göra iaf.Vill inte höra deras namn heller för den delen.
-
Ja en del har ju taskig smak iaf det har jag märkt!!!!EFI skrev 2011-05-27 17:37:31 följande:WEBHALLEN!!!
-
EFI skrev 2011-05-27 19:42:02 följande:Taskig smak? Inte alls, jag har likt 95% av webhallens kunder aldrig haft några problem med dem.
Ja men nu är det ju så att jag tycker det är ett j....a skitföretag som bara lovar en massa som de inte håller och ljuger för sina kunder.
Det kommer jag inte alls att ändra mig om.Sen får alla andra tycka vad de vill.Och vill de handla där så får de väl göra det om de vill ha med sånt folk och göra.
Men inte jag iaf skulle aldrig falla miog in mera.
-
EFI skrev 2011-05-28 14:03:42 följande:Nu är i alla fall Webhallen underrättade, vi får väl se om de tycker det är lönt att komma in i tråden och lägga fram sin sida av ärendet.
Ja du jag skiter i vad de säger det är ett avslutat kapitel nu för länge sen med det företaget.
Och deras kundrelationer och det de gör och säger till fol
-
EFI skrev 2011-05-29 00:25:20 följande:Men snälla du, om du nu skiter i det, varför startade du då tråden?
Ja det ska ju du inte bry dig om i detta fallet.
Nu är det så att detta är ett avslutat fall och den här tråden är stängd.
-
EFI skrev 2011-05-29 15:35:09 följande:Inte vad jag kan se och det är bara moderatorer som kan stänga trådar. Det låter mer som om att du inte har några egentliga argument att komma med, mer än att just du blev missnöjd med företaget. Att du nu börjar bli otrevlig även mot mig i den här tråden, gör mig ännu mer nyfiken på hur du bemött webhallen...
Ja men jag vill avsluta den här tråden nu då får jag väl göra så?
Ja jag är både missnöjd och förbannad på dem som de har gjort och sagt.
Vadå otrevlig bara för att du inte ska bry dig om det?
Det anser jag inte som och va otrevlig.
Men det är ett avslutat kapitel nu och då får du tycka vad du vill i så fall.
-
Webhallen skrev 2011-05-30 11:52:35 följande:Hej!
Även om mrfocus känner att ärendet är avslutat vill vi bara förtydliga att vi har aldrig nekat kund ersättning. Vid flera tillfällen uppmanade vi att maila dessa direkt till vår returansvarige. Detta har vi även förklarat via Fairshopping.se.
Mvh
Fredrik R, Webhallens kundtjänstJa det har ni ju säkert gjort!Ett antal gånger??Ja det går ju bra och säga så i efter hand men ni ljuger ju så ni vet inte vad ni pratar om.Det har jag sagt tilll dig med Patrik.Ni är ett skojar företag och det är min åsikt och det kommer jag alltid och tycka hur du än vänder och vrider på det till eran fördel.
Men som jag har sagt till dig med så är det ett avslutat kapitel nu och jag ska aldrig mer ha nåt med er och göra för så som ni säger och inte står för så är ni skojare.
-
om det vore hela sanningen så kanske det var bra information.c0ol skrev 2011-05-31 10:15:23 följande:Tråden på fairshopping.se gav bra med info
-
Ja men det var väl bra att det var så då att ni är så nöjda men det är inte jag iaf och kommer aldrig och vara det heller för det här skitföretaget som ljuger och och pratar massa de inte håller sen.