• FruG

Ni i v 34-35, hur mår ni??

Åh det e fler som mår som en annan Men snart e det över med kroppsliga krämpor när våra små e här.

Är i vecka 34 nu och går in i vecka 35 på onsdag.

Svullna fötter och svullen öht är ju sådär nu när det e varmt. Men det har ju sin charm det med.. Eller inte

Vi har nog handlat klart allt, tror jag.. Kanske lite smått kvar men det tar jag sen. Väntar barn för 4:e gången men det blir tredje på jorden vi får.
    Har en del kvar från vår 3-årige pojke men jag e lite känslig så jag vill ha allt nytt jämt så det mesta har jag köpt nytt till den här bäsen.
    Vagnen och babyskyddet var vi och hämtade ut igår och sängen satte vi ihop förra helgen. Kläder har jag nog så jag kan klä hela grannskapet också
    Vill vara ute i god tid då jag aldrig gått längre än till vecka 36 (35+). Så vi får se hur länge jag blir gravid den här gången. Har våran bäbis inte kommit senast vecka 38 så har jag blivit lovad igångsättning

Jobbar inte nu, har vart sjukskriven sen vecka 7 pga föst stor missfallsrisk, sen hotande förtidsbörd pga försvagd livmoderhals och att vi förlorat en pojke innan som föddes förtidigt. Är sjukskriven till mitten av juni sen ska jag vara mammaledig för våran 3-åring först.

Svar på tråden Ni i v 34-35, hur mår ni??