sensommarbarn skrev 2011-05-30 15:07:39 följande:
Välkommen yousou!
Jaha, vecka 36 idag då! Imorgon är det dags för BM-besök.. Börjar bli sjukt trött på detta nu! Har inget tålamod alls känns det som (och sonen har haft en sån där toppendag på dagis, knappt ätit och inte sovit alls... så han är otroligt rolig att umgås med just nu....).. Har sammandragningar i stort sett hela tiden, är osäker på om det verkligen släpper eller om det är samma hela tiden... Sov tre timmar på dagen, vaknade flera gånger av obehagliga sammandragningar... =/
Minst fyra veckor till alltså.. Som tur är har foglossningen blivit lite bättre igen så nu kan jag nästan gå normalt! ;)
Vattengymnastik imorn igen (veckans höjdpunkt) och sen in till stan för att hämta ut gratisboxen på Babyproffsen och se om de möjligtvis fått in vagnen jag är så otroligt sugen på... ;)
Hoppas att ni alla har det bra därute i värmen!
Tack så mkt =) Vad jobbigt med sammandragningar, jag får också sammandragninar av små grejer bara när jag promenerar eller böjer mig ner så drar det och spänner i magen. Det är inte alls en skön känsla, eller när bebis får för sig att sparka mot min kisseblåsa fy vad obehagligt det är. Men som du säger minst fyra veckor kvar haha man får ju hoppas att det är MAX fyra veckor kvar istället haha!
skönt att foglossningen har släppt, min är kvar och jag knakar hela jag så fort jag ska vända mig i sängen. Inte skönt! jag har också fått rekomendationer till vatten gympa men jag har inte orkat gå...segt ja vet..:P men nu på senaste tiden har jag blivit ganska lat.