gjör allt fel?
Hej!
vet ej hur jag skall börja har svårt att förklara vad som händer / inte händer.
Min son snart 15 ,han och hans far pratar ej med varandra har ej gjort på flera månader.
jag har försökt att prata med dom båda men det har ej lyckats. jag fråga min son vad som har hänt och han säger Han pratar inte med mig så pratar jag inte med han. Prata sen med min man han säger att sonen hej hälsat på han när han sett han ute , sen så vet jag inte om det ligger något mer bakom. Min son säger inte hej till någon när han kommer hem han går alltid raka vägen till sitt rum., jag får alltid säga hej och jag kommer aldrig att sluta någon gång så säger han kanske hej först. men min stora oro är att dom ej pratar. nu vill sonen inte följa med om vi skall hälsa på någon han säger vad skall jag göra där jag sitter ju bara där känner ingen och pappa pratar ej med mig. när jag pratar men min man så är det som jag har lärt han fel. att man ej hälsa på andra att man ej plockar efter sig eller gör sina läxor .medmera... i mitt huvud så tänker jag hela tid på vad för fel jag gjort . jag tycker att jag pratar om vad som är fel och rätt. och jag vill att han skall kämpa med läxor Jag kan ej hjälpa han med allt och han går ju inte till sin far och be om hjälp. jag vill bara skrika det känns som jag går av i mitten det gjör så ont i mig . känner mig som världens dåligaste mamma.