• Ninja05

Är jag mullig?

Ts....Damn, du är het !

• Ninja05
    Cat71 skrev 2012-10-17 11:43:42 följande:
    Cat71 skrev 2012-10-17 11:43:42 följande:

Håller faktiskt med dig här! Dem är lika i kroppen.
  • Ninja05
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2012-10-17 16:43:40 följande:
    Drömmer
    KomplimanG! Oh yes , inget annat !
  • Ninja05
    Anton Chigurh skrev 2012-10-16 13:49:02 följande:
    Får mig osökt att undra hur du definierar mullig !!!

En bild på en mullig kvinna, enligt dig, vore önskvärd.

Tack på förhand.

//Anton

Du är ju lustig. Alla får ju tycka olika, men för mig är mullig när man har överflödsfett som gör att kroppen ser "rak" ut. Formerna försvinner och det man ser är mest fettet.

Har du sett Ts midja!? Sjukt snygg, kurvig. Men du kanske är mer för tjejer utan ett gram fett på kroppen?

Jag är själv för smal. Skulle mycket hellre se ut som Ts än få ont när sambon kramar mig för hårt  för att jag har lite fett ;)
  • Ninja05
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 16:05:57 följande:
    Det är jag inte alls det, Ninja, jag räknas som en av FL's allra mest framstående mönstermedlemmar, således inte ett jävla dugg lustig...

Jo, visst fan har jag sett midjan på TS, sjukt snygg enligt dig....kanske det, men lika förbannat är det en småfet midja som TS innehar, eller mullig om du hellre föredrar det, hur i helvete du får det till att TS inte skulle ha flott runt midjan som är i mesta laget övergår mitt förstånd, Ninja. Det du klassar som mullig är en riktigt fet kvinna.

Bara så du vet !!!

Och nej, jag vill inte ha kvinnor utan ett gram fett på kroppen, en kvinna i min smak ser ut som Fru Benjaminsson. Se nedan.

Så TYCKER DU. Det betyder inte att det ÄR så min vän.
  • Ninja05
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 21:25:11 följande:
    Som jag misstänkte, Bapel, som jag misstänkte, men jag är på synnerligen gott humör i kväll, så du skall på ett tips av mig som du garanterat kommer vara tacksam för på din fortsatta väg genom livet... 
    Mm..för det var ju så HEMSKT stor skillnad mellan den bilden och på Ts. Verkligen.Flört
  • Ninja05
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 21:31:36 följande:
    I vart fall har kvinnan i blomklänningen åt helvete för mycket kläder på sig......
    Ja. Hon lär ha rejäla lökar under armarna i den där vinterskruden.
  • Ninja05
    AngoStura skrev 2012-10-18 21:40:26 följande:
    Men fanken, passa du på att boka glasögontid själv du, käre mönstermedlem på FL. Och varför inte passa på att titta på bilden på TS igen sedan. Fett runt midjan????
  • Ninja05
    AngoStura skrev 2012-10-18 21:41:23 följande:
    Är det inte Sophie Dahl, eller tänker jag fel nu?
    Jo det är hon :) Snygg som fan.
  • Ninja05
    Ninja05 skrev 2012-10-18 21:42:33 följande:
    Jo det är hon :) Snygg som fan.
    Men enligt vår mönstermedlem här i tråden så är hon väl inte snygg, bara mullig.

Men hon är en fotomodell som jag tycker ser sund ut. Inte som ett benrangel.
  • Ninja05
    AngoStura skrev 2012-10-18 21:43:57 följande:
    Mmm, och hon har precis lagom med kläder på sig, tycker jag :)
    Helt klart.
  • Ninja05
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2012-10-18 21:45:59 följande:
    Här  är en bild 10 dagar efter förlossning. 
    Ja. Herregud. Så sjukt fin.
  • Ninja05
    AngoStura skrev 2012-10-18 21:46:15 följande:
    Dessutom författare. Kanske därför hon är mullig, hon äter choklad vid datorn istället för att löpträna....
    Jo. Lite krångligt att knåpa ihop ett kapitel under löprundan. Så helt klart rätt val med choklad.
  • Ninja05
    Lingonkex skrev 2012-10-18 22:08:16 följande:
    Säger bara vad jag tycker och hoppas att du tar åt dig
    Jag med! :)
  • Ninja05

Kanske pojkarna ska försöka hålla sig till ämnet?

Ni båda är jäääääättecola, beundransvärda, häftiga och säkerligen skitsnygga och lika smarta.

Men det hör liksom inte hit.

• Ninja05
    Anonym skrev 2012-10-19 11:49:21 följande:
    Snacka om att fiska efter uppmärksamhet.... 
    Ja? Det är fullt mänskligt att behöva bekräftelse och uppmärksamhet ibland. Det gör alla.
  • Ninja05
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2012-10-19 12:58:50 följande:
    Absolut Ninja :)
    {#emotions_dlg.flower}
  • Ninja05
    Anonym skrev 2012-10-21 12:51:51 följande:
    Nja... inte på det viset! Finns inget egentligt svar på om en kropp är fin eller inte, så frågan är ganska onödig enligt mig. Huvudsaken är väl att man själv trivs. Sen vad andra tycker är ju hur olika som helst. Om 20 tycker att hon är mullig och 20 tycker att hon är smal.... vad är hon då? Frågan kommer att vara obesvarad.
    För att hon vill veta vad andra tycker.

Och självklart fattar hon att alla tycker olika, varför skulle det spela någon roll, hon undrar ju ändå?

Svar på tråden Är jag mullig?