• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • Anonym

Skulle inte kalla dig mullig, däremot kurvig!

• Queenie70

Nej verkligen inte. Men du vet ju redan att du har en fantastisk figur egentligen, eller hur...

• Anonym

Inte enligt mig, men kan det ha varit nån som sett dig innan du gick upp i vikt?

• Anonym

Du har stora bröst då kan man ibland uppfattas som mullig fast man inte är det.

• Vilda Tiger

Aldrig i livet! Du är skitfin, ts. Däremot INTE sagt att man inte kan vara fin om man är mullig! Det tycker jag absolut att man kan vara. Men i ditt fall är du fin UTAN att vara mullig.

• lilla mej

undra vad den killen tycker om kvinnor som verkligen ar mulliga. Var han inte sa gammal kanske, han kanske ar van vid 14aringar...

Svar på tråden Är jag mullig?