Inlägg från: bapelsinen |Visa alla inlägg
  • bapelsinen

Är jag mullig?

Du har en helt normal kropp och definitivt inte mullig. Däremot anser jag dig inte kurvig, utöver brösten som är ganska stora.=)

• bapelsinen
    bapelsinen skrev 2012-10-18 20:25:46 följande:
    Du har en helt normal kropp och definitivt inte mullig. Däremot anser jag dig inte kurvig, utöver brösten som är ganska stora.=)
    Som sagt så är den fin och du behöver inte oroa dig någonstans. Normal kvinnokropp, fin, och man ser inte att du fött barn.=)
  • bapelsinen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 20:37:19 följande:
    Skulle du vilja vara å vänlig och posta en bild på en mullig kvinna, enligt ditt sätt å se på saken !!!

Tack. På förhand. 
    Ja visst, ska bara googla lite. ;P
  • bapelsinen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 20:37:19 följande:
    Skulle du vilja vara å vänlig och posta en bild på en mullig kvinna, enligt ditt sätt å se på saken !!!

Tack. På förhand. 
    Nu vet jag inte vem den här kvinnan är utan hittade henne på google. Men tycker iaf att hon ser lite mullig ut. =)

• bapelsinen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 20:47:56 följande:
    Hon på bilden ovan är mullig, men TS ( nedan ) är inte mullig. Korrekt uppfattat ???

korrekt
  • bapelsinen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 21:25:11 följande:
    Som jag misstänkte, Bapel, som jag misstänkte, men jag är på synnerligen gott humör i kväll, så du skall på ett tips av mig som du garanterat kommer vara tacksam för på din fortsatta väg genom livet... 
    Det är stor skillnad på magen... Ts har en smal medan hon på bildens är mer pösig, större och valkig  Jag ser skillnad på det två.

Ts är jättefin!!
Svar på tråden Är jag mullig?