Inlägg från: Anonym (Mulligtjej?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

SupersurasunkSara skrev 2012-03-02 08:22:23 följande:
    Haha, jag googlar efter ideal att sätta upp på kylen, har fått veta att jag ska ha 'drömkroppar' på kylen ist för skräckexempel, man är olika 'typer' där tydligen haha. Så jag googlade.
    Å fick fram den här bilden som jag ska ha på kylen som mitt idela

Så mullig? Njaaaa i ordets, för mig, ursprungliga betydelse, mjuk och skön men inte tjock på något sätt.

Ordet har dock förstörts av de som är tjocka/feta men föredrar att beskriva sig själva som mulliga...
    När jag fanns på en dejtingsida skrev jag överviktig först. Men efter några kommentarer skrev jag mullig. Fick sura mail av killar som letade mulliga tjejer, jag var för smal! Tro mig SMAL är jag ICKE!
    Jag beskriver mig som tjock om någon frågar För det ÄR jag.
    Men som sagt, ord betyder olika för alla och ordet mullig har blivit synonymt med tjock/fet och är idealet anorektiskt smal så är du mulluig. Är idealet en normal kropp så har du en normal kropp.
    Aw Så söt du är!  Och du är hur fin som helst!
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Anonym (TLC) skrev 2012-03-02 08:32:39 följande:
    Om du tar en bild från längre håll och rakt framifrån ser man lättare hur din kropp ser ut. Nu står du lite lutad framåt, du tar bilden lite uppifrån och ner på nära håll...då ser man smalare ut.

80-talet ringde och ville ha tillbaka sitt solariumSkrattande
    Haha ja  jag var på ett solarie när jag tog bilden. Haha. Ja, jag vet att vinkeln inte är den bästa :)

• Anonym (Mulligtjej?)
    Anonym skrev 2012-03-02 09:40:42 följande:
    Du är absolut INTE mullig, du är superfin och smal och alldeles lagaom perfekt. Hade jag din kropp så skulle jag banne mig gå i bikini dagligen ;) JAG är mullig, men ser absolut inte ut som du. Du är verkligen skitfin. Kom ihåg det och om någon säger något annat så kanske dom projicerar sin egna kropp på dig eller är fruktansvärt avundsjuka.
    <3
  • Anonym (Mulligtjej?)
    sweety88 skrev 2012-10-15 20:38:13 följande:
    SUPER fin och smal. Får jag fråga vikt/längd
    ca162,5 , vikt- hela 64 kg  :S 

Min normal vikt är på 52, där jag legat innan.

• Anonym (Mulligtjej?)
    Anonym (Här är mullig.) skrev 2012-10-15 20:41:29 följande:

Innan barnafödandet så var det en skaplig kropp, nu är det dags att ta itu med den här :)

Här är mullig, inte du TS, du har jättefin kropp! 

Aw Tack!  Vilka boobs!! Snygga!  
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Cailynn skrev 2012-10-16 10:54:53 följande:

Håller med.
    Jag vill ju gå ner ca 15 kg =/
  • Anonym (Mulligtjej?)

Annan bild. Men oj vad ljus och suddig den blev när jag ladda upp! 
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Cat71 skrev 2012-10-16 11:16:54 följande:

Vänta lite nu - du vill ned till 49 kg och du är 162,5 cm lång?
    Ja ja, en del tycker ju att benrangel är snygga.. 
    Nä lite överdrift kanske ;) Men en 9 kg kanske :)  Eller ja, kanske ska man vara nöjd ändå?
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Alltid Daph skrev 2012-10-16 11:37:39 följande:

Jag väger 52 till mina 169 cm och är inget benrangel. Man kan ha kurvor även om man är smal.
    Helt klart:) Snyggt!
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Anonym (Man 34) skrev 2012-10-16 12:15:55 följande:
    Jag tycker ts är både smalare naturligare och har snyggare kropp och fördelning än Kim Kardashian. (för det är väl hon på bilden, ser ut som hon har korsett under klänningen). Jag gillar inte benrangel eller tjockisar, men ts har kanonsnygg kropp tycker jag. Liknar min fru. Undrar om hon har lika sött ansikte.
    Tack:)
Svar på tråden Är jag mullig?