Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

Goonie skrev 2011-05-22 20:47:22 följande:
    VILDDJURET! Apan, galten och hunden som muterats till ett superdjur som vräker sig på'na.Demon
    Goonie skrev 2011-05-22 20:49:44 följande:
    Hahaha. Ett badass awful ansikte. 
    Ni är så ELAKA Skrattande Jag respekterar Ron Perlman så mycket att jag inte kan hata Clay. Alltså jag tror minsann jag är lite smygkär Oskyldig
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:50:24 följande:
    fast jax och tara i hennes hus då det ligger en skjuten man bredvid sängen.. det är lite kripy.. lite tig över den scenen
    Det var totalt vrickat. Det ligger en död människa på sovrumsgolvet och dom bestämmer sig plötsligt för att dom visst fortfarande är tända på varann och att dom egentligen aldrig slutat vara det sedan dom gjorde slut då dom var yngre. Klappa bomull direkt!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:57:35 följande:
    ja, väldigt underligt.. och mins jag inte fel så typ duschade dom och klädde sig och rökte lite innan de tog bort liket sedan efteråt också..
    Dom tog det coolt helt enkelt. Plocka undan döda kroppar från sovrumsgolvet kan man göra imorgon!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-22 21:00:21 följande:
    hahaha.. så hade det kunna bli här.. "ää, jag idsint, jag tar dte i morogn..!", "lovar du det då?" "ja, lägg liket i tvättstugan bara, bredvid mina skor så tar jag det då jag åker till jobbet", "men glöm det inte då, katterna är så fasen på att spridaut liken i tvättstugan om de ligger för länge!"
    :''D
  • Passionsfrukt

Alltså vet ni, jag är skittrött så om jag lägger mig nu så kommer jag att somna bums och då kommer jag att vakna underbart utvilad. Så det här är nog tack och godnatt för mig.
    Kommer inte att dyka upp förrän på tisdag tror jag, jobb + träningar imorgon!
    Hej med er alla! {#emotions_dlg.flower}

• Passionsfrukt

Gud, jag har missat flera sidor! Recappar:

-tjejen som bor i Schweiz: låter kul ändå! En kompis till mig flyttade i våras till Zürich, hon trivs bra men har svårt att hitta jobb och allt är väldigt dyrt där.
    -jag ser inte på Sex & the City ("so... it's about three hookers and their mom?" som Brian i Family Guy uttryckte saken efter att ha sett ett avsnitt). Inte heller ser jag på Desperate Housewives eller andra "typiska tjejserier".
    -har inte sett Californication men borde. Är uppvuxen på fucking Arkiv X!!! Fråga mig anything om Arkiv X och jag vet svaret! (Don't call me on this, jag vet antagligen skitlite... men har sett alla nio säsongerna cirka fyra gånger.)
    -tjejen som kollade House förr men inte längre pga att det blev tjatigt: alla jag känner slutade kolla ungefär vid säsong 3 för där blev det väldigt tjatigt. Serien är inne på sjunde säsongen nu (tar ner säsongsavslutningen as we speak!) och den har utvecklats massor!
    -Tommy Flanagan, alias Chibs, fick sina ärr då han var ung. Han gick hem från en nattklubb i Glasgow där han arbetade och blev överfallen och knivskuren .Just det där sättet att skära i nåns ansikte kallas att ge någon ett "Glasgow grin" eller "Glasgow smile". Det höll på att gå riktigt dåligt för honom... till all lycka klarade han sig och senare tyckte hans flickvän och bästa kompis tillika skådespelaren Robert Carlisle att han skulle söka som extra till Braveheart. Han fick rollen och på den vägen är det Glad

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 14:33:33 följande:
    allt var nytt om det om house som jag inte tycker är chatig ännu och om chibs då hans historia redanberättats det jag skrev tidigare idag om att han slant med knivarna var menat som anledningen till varför han hade ärren i just den filmen
    Ahaa  Glad Tja, jag var tvungen att dra storyn ändå för att briljera! Och så tycker jag det är en så fin berättelse också. Glasgowpojken med ärren som ändå blir en stor skådis.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 14:35:13 följande:
    ville inte se den bilden igen.. han ser verkligen ut som figge norling och det stör fantasierna om honom lite
    Det vet jag inte vem han är... *googlar* Hum... måste säga att jag inte ser likheten Förvånad
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 14:39:33 följande:
    ja, den är lite fin jag viste det inte förns denna tråd då någon förklarade
    Jag måste ha missat den förklaringen, gick igenom olästa inlägg lite sådär halvslarvigt Skäms
Svar på tråden SoA