HäxanSurtant skrev 2011-05-22 18:57:29 följande:
Visa gärna, det är så kul att se lösningar på sånt. Jag bodde med balkong förut och jag nätade den inte, för min stora katt hoppade ner från den redan som kattunge och det gjorde han ända fram till vi flyttade i december. Den andra katten skulle aldrig få för sig att hoppa ner, verkar dumt när man kan gå ut genom den vanliga dörren istället, bodde på andra våningen. Nu är dom ute som dom vill eller iaf så fort jag har ytterdörren öppen här hemma. Jag har en grårandig katt, den äldsta, den andra är röd creme färgad, skit svårt att förklara, han är lite ovanlig iaf, finns inte en rand på honom, dock har han en svart trampdyna på en framtassen. Den tredje är svart, men på ena sidan ser det ut som någon svätt vitfärg på honom med en pensel

Han och hans syster skulle avlivas och jag tog hit dom, placerade om hans syrra, men jag ångrar det så in i helvete, hon är något av det vackraste jag mött. Har dock planer på att hämta tillbaka henne, då kvinnan som tog henne lovade att hon skulle vara innekatt eftersom de bor i centrum, men nu såg jag att de släppt ut henne

hatar sånt där!!!!! Hoppas bara de steriliserat henne annars kommer jag ta tillbaka kattan, sånt där hatar jag nämligen. Mina är såklart kastrerade, alla är mer eller mindre hitte /vildkatter om man säger så.
Jag måste näta, bor i centrum och det är ganska hårt trafikerad asfaltgata nedanför så även om jag bor på andra våningen och det finns en markis strax nedanför så skulle det vara döden direkt

Stortjejen är naturligtvis kastrerad, lilltjejen ska bli det senare denna månad. Fattar inte varför folk inte kastrerar sina katter och håller dem inomhus då de bor i städer! *hämtar bössan igen*
HäxanSurtant skrev 2011-05-22 18:58:33 följande:
Passionsfrukt skrev 2011-05-22 18:13:44 följande:
Från USA. Illegal nedladdning är vad som gäller.
Kriminella ligan!
Vi ska ju redan skaffa MC-västar så vi kan lika gärna kalla oss kriminella redan nu!