Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

Goonie skrev 2011-05-25 11:52:20 följande:
    Det är ju "Otto" som gjort serien. Fast det kanske alla redan visste 

Jo, och han är gift med Katey Sagal som spelar Gemma. Han är lite masochistisk faktiskt; hackar ut ögonen på sin egen karaktär och låter sin hustrus karaktär våldtas
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-25 15:23:59 följande:
    Har inte sett ens en minut av den serien (filmen?). Du ser jag vet inte ens vad det är haha. Och de ses nog som sexiga pga att de är vampyrer (är de det?). Det blir lite farligt. Men fan, hade man sett Alexander Skarsgård på bussen utan att veta om att han var känd hade man ju inte ens reagerat. Han är ju inte sexig i sig... (om ens snygg). 

Haha det är klart att folk är lättlurade och du och jag har sett igenom lurendrejeriet och insett att det är Opie, Chibs OCH TIG som är heta Skål 
    Jag har också sett igenom det och tycker dom är heta (fast jag inte tänder så mycket på just Opie) Skål
    Däremot tänder jag på Clay av samma orsak - sexig och manlig men inte snygg. Det var väldigt bra förklarat av varfördåför!
    Fast jag tänder ju nog lite på Alexander också men vet inte riktigt om det är just för att hans rollfigur i True Blood dryper av sex. Måste antagligen analysera mina känslor lite Skrattande Samt titta noggrannt och länge på varenda scen med i nya säsongen i juni!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-25 15:28:39 följande:
    tur att det finns sånna som vi, annars skulle ju bara jax få ligga :-P (och det är han inet värd)
    Jag är en så obvious prettyboy, jag har aldrig tyckt han var nåt att ha. Visst, snygg tvättbräda och snygg rygg men jaha? Det var nog de "manligare" och framförallt äldre karlakarlarna som jag genast drogs till. Samt Juice, som blivit mer och mer favorit. Och Happy.
  • Passionsfrukt
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 15:33:46 följande:
    Jag är en så obvious prettyboy, jag har aldrig tyckt han var nåt att ha. Visst, snygg tvättbräda och snygg rygg men jaha? Det var nog de "manligare" och framförallt äldre karlakarlarna som jag genast drogs till. Samt Juice, som blivit mer och mer favorit. Och Happy.
    Haha, det ska stå Jax och inte jag. Jag är ingen obvious prettyboy :'D
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-25 15:35:39 följande:
    Joooo det är du! Avslöjad! Det är du framför Queer as Folk på lördagsnätterna! Flört
    Okej, jag erkänner!
    ...sade hon som aldrig ens sett Queer as Folk :-P
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-25 15:48:56 följande:
    Hehe snyggt sätt att beskriva sig på också. En obvious prettyboy.
    Skämt åsido. Se serien, den är bra Solig
    Jättefin presentation vid typ arbetsansökan: Hej, jag är då alltså en obvious prettyboy och jag tror jag skulle vara bra på det här jobbet just därför!
    Alltså jag viiiiill inte bli hooked på fler serier! Har dessutom en lång lista på en massa serier jag borde se, såna som typ hör till allmänbildningen... tror jag ska börja ha som regel att jag inte börjar se på några nya serier förrän de är slut, då laddar man bara hem alla säsonger och kollar i ett sträck och så är det bra med det.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-25 15:55:28 följande:
    cheferna blir nog förvånade dock då de inser att du är kvinna?!
    That's the mystery and beauty of it!
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-25 15:56:54 följande:
    Men den är jättekort och bara en säsong. Sen tror jag att de gjorde nån amerikansk version men det är den brittiska som (jag vet) är bra.
    Bara en säsong? Hmm... då måste jag ju faktiskt tänka om lite...
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-25 16:03:39 följande:
    Ja, den är sorgligt kort.
    Men sorgligt korta serier är oftast de bästa, de blir aldrig tjatiga.
    Exempel:
    -Wonderfalls
    -Flight of the ConchordsHjärta
    -Black BooksHjärta
    -Absolutely Fabulous
    -Spaced Hjärta
    -Beauty and the Beast (dåligt exempel, den var bara tre säsonger med spårade ur redan vid andra och trean var helt åt skogen)