Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

varfördåför skrev 2011-05-29 20:04:50 följande:
    jag har haft migrän så mannen har styrt min dag och ringt mig då och då och sagt "nu är klockan 13.45 nu måste du köra pojken på matchen, nu är klockan 16.30 nu måste ni åka till svägerskan.." för annars hade jag inte klarat dagen

vad är MBT?
    Meh, måste du göra sånt fastän du har migrän?

MBT är såna här fula saker 3.bp.blogspot.com/-qjkALj0QynU/TbRuGBoc-TI/AAAAAAAAALE/5P4qEzmvuN0/s1600/mbt1.jpg Skrattande
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-29 21:08:37 följande:
    vi har en bil som fungerar och ett barn som är sjukt och det ösregnar.. så det avr att välja två onda ting idag.. så jag fick lov att vara mamma trotts huvudverken..

ja, de är inte snygga de där.. men det hade varit kul om de faktiskt fungerade, för de är sådana som skulle få rumpan finare va, eller var dte en annan sort?
    Jag antar att mammajobbet är 24/7 Skrattande Inget man kan sjukskriva sig ifrån.

Dom ger en bättre hållning och tränar diverse ben-, rygg- och rumpmuskler medan man går. Eller påstås göra det iaf... jag känner några ryggsjuka som har MBTs och dom har upplevt att det hjälpt vid besvären.
  • Passionsfrukt

Tror det är låtsasvärlden som håller fast oss... men kanske ämnet börjar vara uttömt? Näeeee, så kan det väl inte vara??? Skrattande

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-30 20:53:22 följande:
    lodsasvärlden är ett stort hinder för många..

kan väl inte bli uttömt?! vi har ju knappt börjat..?!

hur skulle det tex vara att inse att man var gravid och inte viste vem av dem som var pappa till barnet (väldigt spåännande trådstart här på fl,

"+:ade just och det finns fyra potentiella pappor, alla är med i samma mc klubb och extremt farliga, skall jag berätta för dem och riskera att de skjuter varnadre eller ev. mig?"
    Shit, du har haft it going on om du strulat med fyra mc-klubbare! Vad är du för en kvinna riktigt? Tungan ute Och hur har de gått med på att dela dig på det där viset?
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-30 21:05:00 följande:
    har du inte sett SoA de delar ju hejvilt på sina kvinnor,i nga problem att hinna fyra på samma kväll om man ligger i och håller sig framme
    Jamen inte så tätt inpå varandra at tman inte skulle veta vem som är fadern... och speciellt "seriösa" förhållanden kan det ju inte heller vara frågan om.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-30 21:17:30 följande:
    nää.. det var samma kväll så jagvet inte ens om man kan kalla det för oseriösa förhållanden, det är nog inga förhållanden alls.. hmm.. vet inte ens om en av dem är medveten om vad han gjorde :-P
    Ajajaj...
    Jaa-du, det är väl bara abort som gäller? För du kan ju inte bara tvinga på någon av de där killarna en baby.
  • Passionsfrukt
    Bordeaux skrev 2011-05-30 21:30:32 följande:
    Är inte abort mer eller mindre olagligt i USA, kanske inte olagligt men att man bör smyga med det som Tara och Opies porrbrud gjorde.
    Det beror väl på vilken delstat man bor i. Men jo, det kan vara lite sådär hysch-hysch om det. Men det är väl bara att gå anonymt till någon klinik som Tara och porrbruden och fixa det. Ingen behöver veta!
    Om varfördåför ändå vill behålla barnet... jaa, det är väl inte att rekommendera, men spännande blir det säkert! Skrattande
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-30 22:24:17 följande:
    haha.. det skall jag använda om någon av mc killarna gnäller över ungen.. "jag bokade en tid men det kom en kidnappning i vägen...!" och det spännande är att de kan godta den förklaringen
    Det dör tror jag är bästa excusen jag någonsin hört!
    Tänk om man skulle trolla lite i Känsliga rummet, påstå man är gravid i typ åttonde månaden med fyra potentiella pappor som alla är med i gäng och så hittar man på nåt om att man har taskig ekonomi osv, och då folk frågar vafan man inte gjort abort för så svarar man "jag var på väg men så blev jag kidnappad".

Det allra häftigaste vore annars om man varit med en Son, en Niner och en Mayan... och nån fjärde då, kanske typ en polis? Eller en FBI-agent? Eller en irländsk vapenhandlare?Skrattande
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-31 07:31:54 följande:
    haha.. jag hade ju tänkt att dte var fyra från samma gäng men det är klart att det var en son, en mayan, en 9ner och en nord (nard?) (vapenhandlaren och polisen var veckan efter, men det är klart att de ligger ju i riskgruppen de också, så de är nog 6 potetiella.. :-O  ganska spännande att se vems det är (fasen vad sugen jag blev på att trolla )
    Fyra från samma gäng är redan det ett skitbra upplägg. Men konflikterna skulle bli större om det var från fyra olika gäng samt typ polisen... och alla tjejen varit med känner verkligen att de måste skydda henne och "ta hem henne" till de sina. Som upplagt för gängkrig!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-31 07:38:29 följande:
    och alla kvinnor i gängen känner att de hatar henne och vill klsa ögonen ur henne eller slå hennemed en skateboord i ansiktet

(tråden skulle nog bli borttagen för trollning gasnka fort )
    Skateboard i ansiktet var det tuffaste jag sett sedan Sigourney Weaver spöade aliendrottningen i Aliens!
    Men gud, vilket krig det skulle bli! Gemma skulle väldigt snart luska reda på att tjejen hade varit med olika karlar från olika gäng och hon skulle vara merciless. Och tjejen själv skulle hoppas och be och böna att ungen föds med vit hy.