Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

Goonie skrev 2011-05-27 19:40:31 följande:
    Ååå jag vill också ha det så. Bli indragen i massa MC-vålds-fuffens. Som ett SoA-avsnitt FOR REAL. Alltså, jag har inget emot MC-gäng, bara de är på min sida. Haha så länge de står upp för mig får de göra vad skit de vill! Oskyldig
    Jamen visst! Fast du måste vara beredd på att det finns en risk att de vill du ska göra halvfuffens för deras räkning också, som betalning för att du hjälper dom... Obestämd
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-27 19:50:10 följande:
    Betalning är nemas problemas.. eller jo, om det är pengar vi pratar om haha. Annars ställer jag upp! {#emotions_dlg.djavulsk} Men i Sverige känns det bara så lamt med MC-gäng.. det är ju i USA allt är tufft och på riktigt, vad det än handlar om. I Sverige (fast du bor ju i Finland!) har vi bara mjäkiga kopior på allt. 
    Jag tror att dom haft en del problem med HA eller liknande i Helsingfors... Typ skottlossning och stölder, i övrigt vet jag inte hur mjäkiga dom är här. Förutom att dom kanske är lite snabbare att ta till kniven (oops, finsk stereotyp här!) så är dom antagligen ungefär som i Sverige.
    Fast på Aftonbladet hade dom nångång en artikel om nåt MC-gäng som använt slipmaskin till att ta bort en klubbtatuering från en ex-medlems arm... ouch...

Jaaa, dom kanske tar betalning in natura? Isf är det ju inga problem!
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-27 20:08:13 följande:
    Ja, är inte Finlands nationaldag Skärtorsdagen? Höhöhö ObestämdJo de är säkert elaka här med men det är ju inte så att MC-kulturen startade i Svedala. What we do they've already done. Fan vad USA-frälst jag låter och så är det inte, bara lite milt kanske. 

Det är klart att de tar betalt i natura! Det är det enda de tar betalt i förutom droger och vapen, men något sånt äger jag inte. 
    Hahaa, skärtorsdag Cool
    Fast jag har faktiskt ett weapon of mass destruction jag kan betala med: min katt! Hon totalramponerar precis allting, men lagom till vapeninspektionen ligger hon och spinner och ser hur innocent ut som helst!
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-27 20:17:03 följande:
    Hehe, vi har precis mist en av två katter och han som dog hann under sina år (som inte blev så många) bita sönder X antal datasladdar, mobilladdarsladdar, telefonsladdar, TV-sladdar, lampsladdar hörlursladdar fan varenda sladd som var synlig bet han sönder. Tror jag köpt ny mobilladdare kanske 6 gånger BARA för att han bitit sönder dem.
    R.I.P. Gråter
    Gråter Usch vad tråkigt att ni mist en katt, så fruktansvärt. Jag kan inte tänka mig hur det känns, mina är unga och har (ta i trä) förhoppningsvis många år kvar.
    En katt vi hade hemma hos mina föräldrar tuggade sönder telefonsladdar, den där snurrade som man har på hemtelefoner :D Vi köpte säkert tre nya innan han tappade intresset.
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-27 20:32:40 följande:
    Then who is? Flört Om du måste välja någon av dem och slå ihop både karaktärens utseende och utstrålning med deras privata. 
    Han ser så pretty boy-ig ut... det ska vara en karlakarl! Skrattande Alltså Chibs är ju nog the shit, förutom magen som ju redan diskuterats. Clay är jag svag för sådär utstrålnings- och manlighetsmässigt. Och Juice är ju bara underbar! Happy är så mörk och evil och har världens sexigaste röst så han är bra på det viset... inte kan jag välja bara en!
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-27 20:37:28 följande:
    Men vissa är ju awful i verkligheten! Fast Happy har jag inte sett så mkt av då jag bara hunnit 4 avsnitt in i säsong 3. Han kanske tar mer plats längre in i serien?
    Jomen visst är dom... men det tror jag om de allra flesta skådisar. Man glömmer så lätt att dom spelar en roll och att det är rollen som gör dom snygg. Privat är dom lönnfeta, asociala tråkmånsar utan humor som man inte skulle finna det minsta tändande.

Jag hoppas också att Happy får vara med mer! Var han inte från en sidoklubb till SAMCRO, men röstades in i huvudklubben i tredje säsongen? Kanske vi får se honom mer i s4!
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-27 20:44:14 följande:
    Och oftast så är det bara en film/serie i en viss roll som de är helt perfekt snygga/sexiga/underbara. Resten är bara skit... sexighetsmässigt vill säga. *ytligheten peakar*

Jo tror han kom från Las Vegas-hållet? Men jag kan ha heeeelt fel också haha. Men vilken röst! Fan det bara brummar om honom Hjärta 

Jag tycker nog Juice är den som är sig mest lik och inte helt förfallen privat. Så jag kanske måste välja honom... hmm. Men nej.  
    Juice tycks faktiskt ha stil privat också! Han var så fin på den där premiären då han hade grått och slips! Hjärta
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-27 20:51:25 följande:
    Ja eller hur. Men för att återgå till det ytliga så var det för jäkla renrakat på sidorna på huvudet då. Utan tauteringarna och utan liiiite stubb så ser det mer ut som en, ursäkta ordvalet, fittrakning. Foten i munnen Men hey, bättre än gubbmage!
    Helt klart bättre än gubbmage!
    Jag hade inget emot det Solig Must be love!
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-27 20:57:17 följande:
    Och jag har slutat prata om Opie! Men det var efter jag såg bilderna från säsong 4 där han såg ut som ett vilddjur. Långt skitigt hår är ok till en viss gräns men.. bristningsgränsen är nådd. Jäkla Ope.

Förresten. Var är alla? 
    Jag har inte tittat på Opie på bilderna Tungan ute Men jo, det finns gränser för allt, även skitigt hår. Det är inte många fler än Aragorn som kan pull it off.

Jag tror alla andra har Liv. (Har hört talas om det där med liv, fast jag är inte säker på vad det handlar om... jag tror det är någonting lite farligt och ohälsosamt.)