Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

varfördåför skrev 2011-05-31 07:50:12 följande:
    eller tänk om det var juiceis fast alla tror att dte är en mayan unge.. då måste man åka med juice och den potetiella mayan pappantill en klinik och göra faderskapstest.. vad pratar man om i väntrummet tro?!
    *asg* Nej gud, så genant och fientligt det skulle vara!!! :'D Det här måste vi spinna vidare på!

Nej shit pommes, jag måste dra med farmor och handla... därefter arbete och därefter ska jag bort på kvällen, så jag återkommer imorgon tror jag!
  • Passionsfrukt
    Bordeaux skrev 2011-06-03 13:02:26 följande:
    Jag och gubben tog bilen från Schweiz till Sverige, så fort vi kom ut på motorvägen så bärjade tjatandet. Tror du vi får se Schweiziska eller tyska SoA? Det dröjde till norra tyskland innan vi fick se något mc-gäng och på färjan var det ungefär 3-4 olika mc-gäng så vi började fundera på om det var ett patch-over möte eller om de skulle hjälpas åt för att hämta hem någons kidnappade barn. Vi noterade också att de tyvärr inte hade lappar med president, v president osv. De hade nog med sig ett par prospects dock och umgicks över gäng-gränserna.
    SoA är betydligt snyggare än de här gängen kanske ska tilläggas
    Hmm... vilken färja? En kompis smsade från en Sverige-Finland-kryssning igår och sa att dom delade båten med åtminstone fem olika MC-gäng Skrattande Det hade varit fint att se - men jag utgår ifrån att de står sig slätt mot SoA...
  • Passionsfrukt
    Bordeaux skrev 2011-06-03 18:12:30 följande:
    TT-lines tror jag, vi åkte mellan travemünde och trelleborg. Skulle ju hellre delat färja med SoA än dessa för mig okända mc-gäng som inte var snyggare än SoA
    Ah, min kompis åkte mellan Åbo och Stockhom Glad Men dom kanske skulle på till samma slutdestination? Är det MC-Con på gång i Sverige nånstans? Skrattande

Var är alla annars? Är ni på studentmottagningar och skolavslutningar alla? (I Finland är det idag iaf, vet inte hur det är hos er.)
  • Passionsfrukt
    Passionsfrukt skrev 2011-06-05 15:56:00 följande:
    Vilka charmiga killar! Knivhugger folk åt höger och vänster... Offret hade säkert kollat lite för långt efter en mc-killes old lady Flört
    Ja, tänk om vi istället för att sukta efter hollywoodskådisar skulle diskutera karlar som faktiskt finns på riktigt också? Chansen att faktiskt träffa dem är ju lite större...
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-06-05 16:32:22 följande:
    undrar om det är det vi är lite rädda kasnske.. man är ju endå gasnka sejf då man har sex med en hollywood skådis.. vist kan man få obehgliga sjukdomar och så, men det är sällan någon blir mördad för det

men hittar du någon snygg man som vi har möjlighet att träffa så fram med namn och bild så diskuterar vi honom
    HAHAHAHA, en snygg man? Här? Alltså jag dör av skratt.
    No but seriously. Suktar man efter Chibs blir man inte knivhuggen iaf så säkrare är det ju.
    Kan ju försöka hålla ögonen öppna efter någon snygg mc-kille här i trakterna men det är ganska hopplöst Skrattande
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-06-05 22:10:55 följande:
    jag ahr hittat en ny kärlek.. i serien game of thrones.. fortfarande ouppnåelig, men, men, har ju kört på den linjen så länge nu så man är ju van
    Jag har haft pilotavsnittet av den serien på datorn hur länge som helst utan att ha "hunnit" titta... borde ta mig i kragen... kanske i slutet av juli då jag har semester? Flört
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-06-07 11:18:35 följande:
    skulle iof inte byta ort för all sol ni kan uppbringa där nere, men lite mer sommar hade varit skönt

jag är helt bortkommen då det gäller geografi, du skulle kunna åka till london och ta en bild och jag skulle inte fatta det

han ahr sådär långt hår för att han är obesegrad, då de blir besegrade så måste de skära av håret, men han äraldrig besegrad så håret är ett bevis på hur stridsduglig han är fast dte är ju inet håret jag vill ha utan kroppen (opie skulle förmodligen se liten och barnsligut bredvid den där mannen)
    Fyfan vad sexigt! Det där med obesegrad och klippa håret, alltså... själva gubben är väl lite evil? Blev inte en riktigt blek tjej bortgift med honom (har kikat lite på avsnittet men inte tittat på riktigt). Hmm... jag borde kanske ta mig tiden. Iofs är jag rädd för att fastna i en ny serie...
    varfördåför skrev 2011-06-07 08:53:14 följande:
    vi hade första riktiga sommardagen igår, det är nackdelen med att bo i det vackra norr, det är så förbannat kallt
    Det är PISSVARMT här och jag hatar det. Totalt stillastående luft och typ femtusen grader varmt. Yh!
    Goonie skrev 2011-06-07 08:16:00 följande:
    Förresten, Passionsfrukt, var i Finland bor du? (bara av nyfikenhet) 
    Alltså jag vet inte om jag vill avslöja det för jag är livrädd för den finlandssvenska ankdammen (dvs alla känner alla, eller i varje fall känner någon alltid någon som känner alla). Är livrädd för att någon här ska lägga ihop två och två och utbrista JAMEN ÄR DET DUUUU och tvinga mig att minnas gamla tider eller nåt Obestämd
    Västra Finland, kan jag ju säga.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-06-07 19:38:18 följande:
    just nu har vi 23grader det ä'r varmaste dagen hitils (om man inte räknar påsken som var ännu varmare) men efter påsk har vi haft riktig höst här.
    28 grader här. Tror jag ska gå och lägga mig på köksgolvet en stund, det är svalaste platsen i lägenheten...

Jag är så jävla smart att jag precis var ute och joggade! Blev uppäten av mygg samt dog av värmeslag. Verkligen smart.
  • Passionsfrukt

Hoppla, jag har varit borta pga värmen.
    Alltså er diskussion om Gemmas makt och prioriteringar är saker som jag själv funderat över och är jätteintresserad av! Önskar så jag skrivit slutarbete om det istället... iofs hade inte SoA börjat ens i USA då jag skrev slutarbete... :/ Hade varit jätteintressant att utforska makt och könsroller osv på vetenskaplig basis...