varfördåför skrev 2011-06-07 11:18:35 följande:
skulle iof inte byta ort för all sol ni kan uppbringa där nere, men lite mer sommar hade varit skönt
jag är helt bortkommen då det gäller geografi, du skulle kunna åka till london och ta en bild och jag skulle inte fatta det
han ahr sådär långt hår för att han är obesegrad, då de blir besegrade så måste de skära av håret, men han äraldrig besegrad så håret är ett bevis på hur stridsduglig han är

fast dte är ju inet håret jag vill ha utan kroppen

(opie skulle förmodligen se liten och barnsligut bredvid den där mannen)

Fyfan vad sexigt! Det där med obesegrad och klippa håret, alltså... själva gubben är väl lite evil? Blev inte en riktigt blek tjej bortgift med honom (har kikat lite på avsnittet men inte tittat på riktigt). Hmm... jag borde kanske ta mig tiden. Iofs är jag rädd för att fastna i en ny serie...
varfördåför skrev 2011-06-07 08:53:14 följande:
vi hade första riktiga sommardagen igår, det är nackdelen med att bo i det vackra norr, det är så förbannat kallt

Det är PISSVARMT här och jag hatar det. Totalt stillastående luft och typ femtusen grader varmt. Yh!
Goonie skrev 2011-06-07 08:16:00 följande:
Förresten, Passionsfrukt, var i Finland bor du? (bara av nyfikenhet)
Alltså jag vet inte om jag vill avslöja det för jag är livrädd för den finlandssvenska ankdammen (dvs alla känner alla, eller i varje fall känner någon alltid någon som känner alla). Är livrädd för att någon här ska lägga ihop två och två och utbrista JAMEN ÄR DET DUUUU och tvinga mig att minnas gamla tider eller nåt

Västra Finland, kan jag ju säga.