Passionsfrukt skrev 2011-10-10 08:57:26 följande:
Det är sant, han gör nog allt för Gemma. Han har ju världens crush på henne.
HäxanSurtant skrev 2011-10-10 08:52:29 följande:
Jag håller med dig, han borde få lite smisk på rumpan just nu! Fast samtidigt kan jag förstå att denna annars helylle karaktär behöver bli lite smutsig han med

Dom vill nog fixa lite skit på alla medlemmar nu, visa alla grymma sidor hos alla. The shit is really gonna hit the fan denhär säsongen...
Tror du har rätt där

varfördåför skrev 2011-10-10 09:04:00 följande:
Sedan är ju opie fortfarande ledsen över donna.. jag tror att de tar upp det nu för att vi skall ha det färskt i minne då det börjar komma fram saker om JT, för då kommer opie att stå på jax sida mot clay då clay ju facktiskt stämplade mot opie men fick hans fru dödad..
Ja kanske.....
Passionsfrukt skrev 2011-10-10 09:15:15 följande:
EXAKT! Opie var ju verkligen inte speciellt med på knarklangandet men ställde upp för Jax. När det gäller kommer han att ta Jax parti.
Fast är ni helt säkra... grejen är ju att Opie inte vet att Jax gjort en deal bara för att han skall kunna gå ur, det kommer garanterat bli otrevligt när det händer OCH jag tror Opie kommer känna sig otroligt sviken av Jax, kanske löser dom det i sista änden, men innan dess så tror jag han kommer gå emot Jax och välja Clay tills det kommer fram att Clay dödade donna iaf!