Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

SoA

varfördåför skrev 2011-09-06 22:45:51 följande:
    klart det är mer drag här.. bikerkillar är mycket hetare än vampyrer... i ordets alla meningar
    Säger hon med en Opie hemma
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-09-06 22:54:35 följande:
    haha.. jag ahde nog inet sagt så mycket alls om jag ahde haft en vampyr här hemma
    Hahhahahha jag hade sagt suck it in and lick the up the rest

Nä nu skall ja nog logga ut, är förkyld som faen
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-10-09 17:42:30 följande:
    Håller inte med dig men respekterar din åsikt Glad
    Jag är i varje fall lite sur på Opie just nu. Bara för att hans fru går på p-medel utan hans vetskap så får han inte hoppa i säng med nån annan. Det hade garanterat inte varit ok för henne att hoppa i säng med nån annan, det kan jag lova...
    Jag håller med dig, han borde få lite smisk på rumpan just nu! Fast samtidigt kan jag förstå att denna annars helylle karaktär behöver bli lite smutsig han med
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-10-10 08:57:26 följande:
    Det är sant, han gör nog allt för Gemma. Han har ju världens crush på henne.
    HäxanSurtant skrev 2011-10-10 08:52:29 följande:
    Jag håller med dig, han borde få lite smisk på rumpan just nu! Fast samtidigt kan jag förstå att denna annars helylle karaktär behöver bli lite smutsig han med
    Dom vill nog fixa lite skit på alla medlemmar nu, visa alla grymma sidor hos alla. The shit is really gonna hit the fan denhär säsongen...
    Tror du har rätt där
    varfördåför skrev 2011-10-10 09:04:00 följande:
    Sedan är ju opie fortfarande ledsen över donna.. jag tror att de tar upp det nu för att vi skall ha det färskt i minne då det börjar komma fram saker om JT, för då kommer opie att stå på jax sida mot clay då clay ju facktiskt stämplade mot opie men fick hans fru dödad..
    Ja kanske.....
    Passionsfrukt skrev 2011-10-10 09:15:15 följande:
    EXAKT! Opie var ju verkligen inte speciellt med på knarklangandet men ställde upp för Jax. När det gäller kommer han att ta Jax parti.
    Fast är ni helt säkra... grejen är ju att Opie inte vet att Jax gjort en deal bara för att han skall kunna gå ur, det kommer garanterat bli otrevligt när det händer OCH jag tror Opie kommer känna sig otroligt sviken av Jax, kanske löser dom det i sista änden, men innan dess så tror jag han kommer gå emot Jax och välja Clay tills det kommer fram att Clay dödade donna iaf!
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-11-10 08:44:14 följande:
    Shitshitshit. Det var ju inte så lägligt. Måste söka fram trailern... då jag orkar...

Alltså Gemma är inte tanten du vill leka med. Fan att Clay inte fattar det. Han har levt med henne i typ tjugo år och fattar det inte ännu heller. Stupid man. Hon är på krigsstigen nu. Hon är den stora modern, hon är urkraften bakom allt och alla!
    Fast jag tycker hon mesar för jävla mkt nu, hon sätter sina barnbarn och sin son i risk för att lite på vad Clay säger, inte bra, inte någon urmamma instinkt där inte. Nej hon borde fan få sig en sjuhelvetes ruggande örfil just nu!
    kan man inte ta en och annan musprutt, är man nog för omogen att ha sex .
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-11-11 07:59:50 följande:
    Jo han har insett att Läderjackan är bad, det var fan på tiden. Får se hur långt han vågar gå för att hjälpa Juice utan att det blir i strid med regelverket.
    Jag tycker så jäva synd om Juice OCh den bruna läderjacke assholen kan jag piska rejält, han är ju störd, på riktigt!
    kan man inte ta en och annan musprutt, är man nog för omogen att ha sex .
  • HäckHäxan
    Mamma SL skrev 2012-04-20 11:59:49 följande:
    Någon som följer Alcatraz? I avsnitt #10 "Sonny Burnett" är Theo Rossi med, hot as always...
    INte sett är den bra den serien?
    Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
  • HäckHäxan
    Mamma SL skrev 2012-04-20 22:30:27 följande:
    Ja jag tycker det. Jag gillar när det går tillbaka i tiden och man får se hur det var där förr. Min man säger att jag borde kolla på History Channel istället, hihi.
    Åhh sånt gillar jag med, när jag var ung (tonåring) så läste jag mycket historiska romaner bara därför
  • HäckHäxan

Men nu skall jag slå min bak i soffan, kolla på the mentalist ( lagom nedsövning på kvällskvisten) och äta anton bergs choklad ägg och mandel ägg, så kan de gå när man köper godis med glömmer ta fram det till själva påsken. Röjde i ena skafferiet idag och vips massor av godis Tyst Drömmer Glad

• HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2012-07-21 21:11:51 följande:
    Välkommen åter Glad

På måndag är min semester slut och det känns som om hela sommaren är slut. Med andra ord kunde vi gott snabbspola förbi augusti och hoppa fram till september och nya säsongen av SoA! Tungan ute
    Jag är helt på för den iden, snabbspola på bara! Fast ju nu glor jag på teen wolf och tb samt försöker kolla ikapp mig på the mentalist är på säsong tre nu
    Knulla är absolut inte att tänka på!
  • HäckHäxan
    jaghopparhögt skrev 2012-09-12 19:35:07 följande:
    Rätt intressant avsnitt, trodde faktiskt inte att de skulle börja säsongen med något så grovt.
    Spännande, skall kolla på det om en stund, bara natta mini me =)
    Man får göra sig till ibland, så folk förstår att man inte är perfekt.