Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Bordeaux skrev 2011-05-24 10:33:59 följande:
    DÅ kan jag erkänna att jag är faktiskt tjej/kvinna och gillar inte Sex and the city. I'm the only one i think
    Goonie skrev 2011-05-24 10:26:23 följande:
    Jag med, det är EN av anledningarna till varför jag kollar faktiskt haha.Tittade på Arkiv X när jag var liten (minns såkalrt inget från då) och nu har det börjat gå på nån kanal igen men yuck, vissa passar inte i ungdomligt utseende. Tummen upp för män Skål
    Började också titta på Glee men sen blev det konstiga tider utan att det stod när det gick och då sket det sig.
    Men SoA lär han ju inte mobba dig för? Den är ju tuff! Haha. 
    SoA är hans val, vi väljer serie varannangång. Jag har valt arrested development, oz och californication. Men desperate housewives, glee mfl har jag för mig själv för jag vet vad han kommer säga och tycka och tänka
    jag ser inte hekller sex osv.. jag ser nog bara "kill" serier..
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför

gilmor girls såg jag och mannen tillsammans för där kunde han spana på loralai (stavas?) och jag på han i cafeét. för presis som att jag gillar "gubbar" så gillar mannen "tanter"

• varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-24 10:46:03 följande:
    Ska han spana på tanter borde han väl spanat på mormorn Emily(?)
    hahaha.. nä.. då gick det lite för långt
  • varfördåför

häckhäxan har övergivit oss?!  :-O

eller är vi inte intressanta idag

• varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 11:19:42 följande:
    Såg att "Chibs" var med i Sin City, filmen. Där är han ju förbannat farlig iaf. Miss dock den karaktären som extremt konstig och lite creepy. Får ta och se om den...
    borde ju passa honom då
  • varfördåför

förästen har ni tänkt på att killarna skulle ju sitta inne i 15månader(?!) eller var det 18 kanske.. hur som, då de kommer ut så har ju tara redan fått sin bebis!

• varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 11:22:59 följande:
    Tror han var nån som höll på med knivar eller nåt (?) och var lite smått galen. Han lär ju fått rollen lite för knivärren i ansiktet Kyss
    haha.. han gjorde dem på sig sig själv då han var noob och misslyckades med nått coolt kniv trick
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 11:25:01 följande:
    Ojojoj vilken info som jag inte har en aning om Förvånad Haha, men det gör inget. Tänkte kolla med er om Jax och Tara hänger ihop i framtiden då det är lite skakigt nu i början av säsong 3.
    det får du väl se (glömde att du inet var klar) sorry Oskyldig
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 11:29:16 följande:
    Menåååå, men det lär de ju vara om hon får barn. Hon har ju definitivt inte fått ihop det med nån annan.
    jasså? hur vet du det det hade ju varit en fin tvist i serien.. kanske juice tar sig an henne då jax harihop det med sin syster (det är redan nämnt i tråden så det var inte jag som förste den överraskningen)