Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Goonie skrev 2011-05-24 14:47:57 följande:
    Njaaa, tänkte först att det kanske gick att göra trådar privata för bara vissa medlemmar. Men det går ju inte. Sen tänkte jag kanske inboxa bild eller nåt, men det blir ju omständigt. Haha hursomhelst, det finns vissa anledningar till varför jag inte vill lägga ut bild i tråden Cool
    spännande.. nu blir jag ju nyfiken varför hihi
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-24 14:50:18 följande:
    Schweiz är bra och dyrt om man jämför med Sverige men man tjänar mer och har lägre skatt så. OM man räknar procentuellt är det inte dyrt

Wow vi är alltså fyra stycken som inte kollar på SATC Skål

Har de inte bytt ut alla förutom House också? Jag tror jag såg kanske säsong 1&2 innan jag tröttnade, serier måste utvecklas.

Intressant att få höra storyn om Chibs ärr.
    nää, de har tillkommiot några men flera av de gammla är kvar (ang house)
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 15:16:15 följande:
    Haha inget spännande alls. Blivit påhoppad på FL förut så nu vill jag vara anonym. 
    Kommer ta en bild vare sig folk masar sig och tittar iaf Skål 
    jag vill se en bild, och jag vill se den då du haft mössa och hoddi och hälst väst också samtidigt som du utfört normalt daligt arbete uner minst sex timmar
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-24 15:41:30 följande:
    Ingen aning så jag gissar på opie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 15:31:01 följande:
    Alla byts ut i nåt skede men en del kommer tillbaka Drömmer
    Kanske ska ge House en chans till. Kan jag skippa ett par säsonger eller?
    du vill inte missa säsong 4 (tror jag att dte var) om det är sjukhuset du är trött på
  • varfördåför
    varfördåför skrev 2011-05-24 15:42:18 följande:
    du vill inte missa säsong 4 (tror jag att dte var) om det är sjukhuset du är trött på
    han ahr dessutom en sexscen i den sesonegn
  • varfördåför

opie är fel btw

• varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-24 15:51:13 följande:
    Kanske kan börja med 4an då jag redan ett ganska mycket av det. Hmm jag har svårt att bestämma mig om vad jag tycker om Hugh Lauries utseende. Ibland vill jag ha honom ibland inte.
    då han är som skabbigast och mest nerdrogad och har skäggstubb, då är han läcker
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 15:58:16 följande:
    Jag får ju DAMP av att skippa säsonger so I don't. Men s3 är visst den där riktigt sega där varje avsnitt är likadant. I fyran börjar det hända saker vill jag minnas. Sedan går det bara fortare och fortare.
    Började precis se på s7e23 och fy fan vilket spännande intro!
    jag har ju följt det på tv så jag är väl på s5 tror jag?
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 16:04:15 följande:
    Jamen då är du ju way past tråkigheterna? Fast jag har glömt vad som händer i s5...
    varfördåför skrev 2011-05-24 15:53:00 följande:
    då han är som skabbigast och mest nerdrogad och har skäggstubb, då är han läcker
    Jag har inte sett House som sexig i ett par säsonger. Han har blivit ett sånt dickhead att han inte attraherar mig längre. Så jävla egotrippad och självisk att man spyr. Och ändå är man impad av hans intellekt och vill att det ska gå bra för honom. Tyvärr vill han det inte själv :/
    nuförtiden så är han mer transparant.. hmm.. han är lika elak fast man ser varför, man kan se de goda undertonerna som han inte vill att man skall se förstår du hur jag menar?