Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

varfördåför skrev 2011-10-21 19:48:56 följande:
    ja, han är lite smalare, mindre gubbmage (slutat dricka mjölk kanske), men lite av det charmiga försvinner då han blir mel välvårdad.. samma med tigg.. vist det är bra med lite djup, men han är för mesig nu..
    Nej Chibs är riktigt bra nu tycker jag! Han hade en supersexig vapenbältesgrej i senaste avsnittet också...
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 19:54:38 följande:
    det var tigg som var för mesig nu för att förtydliga..

men chibs, då han satt där på den höga stegen i lagerlokalen.. *drömmer*
    Yummy yummy yummy I got love in my tummy brukar jag säga då Tungan ute
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 20:18:16 följande:
    jag måste ju få störa också och bryta mot pk normen... jag tycker att dte var en lättnad då jax knäckte näsan på horan, jag ahde blivit mycket mer besviken om han legat med henne.. *hukar mig för slag*
    Jag håller med dig! *hukar mig också*
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 20:38:58 följande:
    vet att chib har ett.. det är ju det sexigaste med honom ju :-P och det var ett så underbart straff till jimmy efrtsom han gjort det på honom (i serien), vi diskuterade det tidigare i tråden, hur det kändes för "tommy" att få hämnas för de där ärren.. (även om det var på lossas och på fel person)
    Jo det var ett fint moment... mmmm.... *tänker tillbaka*
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 20:44:55 följande:
    yummi, yummi
    Vi behöver absolut lite mer Chibs i fortsättningen!

Undrar annars hur Clay riktigt tänkt ut hela sin plan här... alltså inte han en deal med Jax om att Jax får lämna klubben senare? Om han röstar ja på knarket? Om Clay får Tara dödad... Jax kommer ju liksom att fatta det. Vad tror han Jax ska göra? Bara låta saken bero? Fat chance...
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 20:54:09 följande:
    men lyckas han sköta det nog snyggt med hjälp av "romeo" så kan det ta ett tag för jax att fatta, jax vet ju inte att clay dödade hans pappa, bara att han dödade donna, och dte var ju dessutom ett misstag och att de tänkte  döda opie hade ju en förklaring som jax kanske kunde köpa..

jag tror inte att jax misstänker clay för allt helvette som han faktiskat har ställttill med..
    Tänk, jag hade till och med lyckats glömma att Clay lejt Romeo att fixa Tara... shit att jag har minne som en schweizerost... full med hål!
    Alltså jag gillade Clay till en början, tyckte han var ganska het på ett freaky sätt, men nu jävlar... kan inte gubben gå och dö? Flört
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 21:03:29 följande:
    det har jag kännt helatiden.. han har fan inga försonande drag, och ni som regerar på att jax och ope inte har någon bra kvinnosyn och att de är svin... innan man har stukat en kvinna som gemma så som clay har gjort, då har man använt mycke härskarteckniker.. han misshandlar ju henne stup i kvarten och ingen reagerar.. :-O
    Han är grym, på allvar. Helt psycho. Tar strypgrepp på frugan ute på gården mitt på blanka dagen och folk säger inget, gör inget.
    Jag tycker inte någon karl i SoA har bra kvinnosyn Skrattande Eller alltså ja, jag vill inte kalla det dålig kvinnosyn, kanske lite snedvriden bara. Så länge som deras egna tjejer gör vad de ska och följer reglerna så är allt frid och fröjd, på nåt vis... Tjejerna själva ska ju vara obrottsligt lojala mot klubben men är ju ändå inte medlemmar! Har det inte vid många tillfällen blivit sagt att "she's just an old lady"?
    Men jag fattar att det är sådär. Serien skulle inte funka om tjejerna också drog runt på motorcyklar och härjade lika mycket som karlarna. Och tjejerna i den här serien är starka och tuffa! Det är bara att de i vissa avsikter inte har några som helst "rättigheter" om vi ska kalla det så...
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 21:12:04 följande:
    och du kallar dig karlakar :-P hahaha *småler* jax är en liten, liten pojke i en liten, liten pojkes kropp

Då jag snackar män så menar jag MÄN!!!
    Jax är faktiskt den enda man i denna serie jag aldrig varit minsta lilla intresserad av. Han var en sån gnällspik från första början, han skulle bara ha och ha, och det är feta håret och töntiga hopparbyxorna... stön liksom.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 21:26:28 följande:
    haha.. ja, han var en ricktig "wigger" i sina vita skor och hängiga byxor :-P han går snyggare nu, inte fullt så övespänd längre

fast skall jag avra ärlig så känner jag nog ingen dragning till bobby häller :-P
    Tja, Bobby och Piney går ju fetbort av helt naturliga skäl... men de tyckte jag ändå var ganska sköna rent attitydmässigt. Men som du säger, Jax var så jädrans överspänd hela tiden! Jag blev liksom trött i ögonen varje gång han dök upp i rutan.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 21:34:46 följande:
    ja piny är ju inte någon sexgud haha.. men åter igen, creds till piny, ope behövde en fetsmäll :-P
    Jag klappade faktiskt i händerna då Piney drämde till honom!
    Fast Piney var nog säkert riktigt snygg i sin ungdom, det vet ju inte vi!