Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

sasty skrev 2011-11-09 22:51:25 följande:
    Vadfan, det man inte ville händer.. Abels mamma get's back :S
    Shitshitshit. Det var ju inte så lägligt. Måste söka fram trailern... då jag orkar...

Alltså Gemma är inte tanten du vill leka med. Fan att Clay inte fattar det. Han har levt med henne i typ tjugo år och fattar det inte ännu heller. Stupid man. Hon är på krigsstigen nu. Hon är den stora modern, hon är urkraften bakom allt och alla!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-10 19:37:06 följande:
    tror jag läst at edt blir ett extra avsnitt i serien, att det behövdes ett till för att "avsluta" eller något.

Idag visade clay verkligen de rätta färgerna (som jag sett helatiden) hoppas han hinner dö innan säsongen är slut.
    Något kommer nog att hända honom...
    Välkommen tillbaka, har saknat dig! Kyss
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-11 00:06:35 följande:
    Åhh, tack :-*

jag gillar att den mörke polisen följer mitt råd och stöttar "rätt" sida
    Jo han har insett att Läderjackan är bad, det var fan på tiden. Får se hur långt han vågar gå för att hjälpa Juice utan att det blir i strid med regelverket.
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-11-11 08:22:10 följande:
    Jag tycker så jäva synd om Juice OCh den bruna läderjacke assholen kan jag piska rejält, han är ju störd, på riktigt!
    Jag också! Men jag undrar om han faktiskt är så jävla störd att han går med på den där dealen eller om han har en plan... fast å andra sidan verkar han vara lite trög och alldeles för freaked out för att ha en plan.
  • Passionsfrukt
    Linda1976 skrev 2011-11-11 16:43:49 följande:
    Haha! Men det ÄÄÄÄR tyvärr jättelikt, jag kan inte hjälpa det!
    Jag var tvungen att googla för jag visste inte vad du talade om men när jag väl hittade det på YouTube insåg jag att jag visst sett det även härborta i Finland Shit alltså, visst påminner han om Boktipset! Kanske dags att döpa om honom då?
  • Passionsfrukt
    Quinna skrev 2011-11-11 19:11:05 följande:
    Var det bara jag som fick tårar i ögonen när Jax ställde sig framför Tara när mördarna i skåpbilen riktade kpisten?
    Jag fick det inte. Sorry Flört
  • Passionsfrukt
    LittleMissSunshine skrev 2011-11-12 14:53:53 följande:
    Hej hej! Här är en ny till gänget =) 

Och jag måste ju bara säga att herreguuuud vilken jäkla serie alltså! Har inte följt tråden så det kanske har kommit upp, men bekräftat är nu iallafall en 5e säsong av SoA. Undrar vad som händer i nästa avsnitt som ska va 90-minuter långt!!  90-minuter av ren intensiv tv-lycka :D  
    Som en av trådens veteraner hälsar jag dig välkommen istället för trådstartaren (som faktiskt har en familj att ägna sig åt ibland, eller som vi kallar det: ett låtsasliv).
    Jadu, man kan spekulera vad som kommer att hända! Själv tror jag att Clay är en död man nu. När Jax får veta vad han gjort mot Gemma... ajaj, då är det inte nådigt längre! Tror dessutom att många i klubben ställer sig på Gemmas sida. Hon är allas mamma!
  • Passionsfrukt
    LittleMissSunshine skrev 2011-11-13 18:10:11 följande:
    Ja..nu är Gemma jävligt arg också såg man i slutet. I och med att hon sa att Clay skulle dö "by the hand of the son" så antar jag att de ska berätta för Jax eller nåt..eller få honom att döda Clay..
    Klart det är Jax som ska ha ihjäl Clay! Han är ju ändå Gemmas son, inte Clays. Gemma är lejoninnan som vaktar sin familj nu! Jax är hennes blod, Jax söner är hennes blod och Tara är mor till ena barnbarnet och vill det andras bästa, därmed är hon godkänd. Clay bröt löftet om att inte skada Tara, Clay gav sig på Gemma, han är ingen att räkna med längre i hennes ögon...
  • Passionsfrukt

Fast klubben kan behöva Clay ännu, tills de fixat allt sitt shit med mexikanerna och så... det kan hända dom sparar hans liv tills dess.

• Passionsfrukt
    Lily of the Hollow skrev 2011-11-14 08:33:37 följande:
    Eller så använder de honom lite klyftigt för att göra slut på affären med kartellen. De kan nog slå sina kloka huvuden ihop och hitt på nåt =)
    Det kan dom också. Fast jag undrar om inte han är för smart för det.
    Anyway, hur det än blir så blir det spännande på onsdag! Tungan ute