Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Bordeaux skrev 2011-05-24 18:00:33 följande:
    Det beror väl också på vilken ställning man gör det i. nu får jag in mycket bilder i hjärnan här
    skulle vilja se lite bilder på hur man gör
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-24 18:05:45 följande:
    Du får använda din fantasi lite. Undrar vad man får upp om man googlar motorcykelporr.
    i´m on it
  • varfördåför

hahahahahaha.. ni kommer inte att tro det www.google.se/imgres&imgrefurl=livetarvackert.blogg.se/&usg=__dbr8_HpBzt9wQjNW6g7fNBlWgtk=&h=298&w=400&sz=28&hl=sv&start=1&sig2=ESgDRSpe5WVcGlM_WD5itg&zoom=1&tbnid=2Pl0Iv8rlKHGUM:&tbnh=92&tbnw=124&ei=oNfbTc-FIs2ZhQelk_2lDw&prev=/search%3Fq%3Dmotorcykel%2Bporr%26hl%3Dsv%26sa%3DG%26biw%3D1680%26bih%3D859%26tbm%3Disch&itbs=1 

• varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-24 18:09:47 följande:
    Hahahaaaaa det var oväntat
    adressen blev inte så snygg men
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-24 18:11:44 följande:
    Det var inte killarna heller. Adressen fungerade inte för mig så jag gjorde också en bildgoogling och tänkte att jag borde få se samma sak som du
    det fick du nog inte.. jag goglade motorcykel porr.. och första bilden var jax rygg
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-24 18:23:05 följande:
    ahh jag googlade motorcykelporr och fick upp två bilder på tre killar som såg speciella ut. Jax rygg är ju så mycket bättre!
    jag jag fick också upp typ tre fyra underliga bilder först, men om man delar på orden så får man jax
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 18:24:51 följande:
    Om du särskriver så får du upp mycket mer Skrattande Jag försökte först skriva ihop det men det funkade inte...

Annars borde man ju gå in på typ adultfanfiction.net eller fanfiction.net, finns säkert massor med amerikanska tonårsbrudar som skriver slashfics om typ Jax och Opie.
    jajust det, hade glömt den genren.. tror iaf att jag vet vad du menar ingen som hittar naken bilder på dem
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 18:30:35 följande:
    Googlar nakenbilder men hittade sexberättelser involving Jax och Gemma.... IIIIUUUUUU! Skrikandes
    det är väl oftast så på de där berättelserna att de är mellan två manliga eller mellan två som är säkt.