Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Goonie skrev 2011-05-24 19:42:09 följande:
    Har för mig att storyn ska vara att han har varit marinsoldat eller nåt och har därför en lite old school tatuering förknippat med marinen.
    half sack var väl soldat också..
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-24 19:49:14 följande:
    mm det var därför hans begravning bestod av militären och SoA
    detavr därfölr han bara hde en kul tänkte jag, men du har nog rätt om begravningen mins bara soas där dock (och elakingar och ljudet av hales skalle som krossades)
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-24 19:51:07 följande:
    Speciellt eftersaom de brände bort tatueringen för killen som hoppat av/blivit utsparkad.
    men han avr också ung.. verkar bara vara de unga som har dem.. vilka har man sett? caly har ingen och inte tig, fick man se chibs då han låg på lassa hade han? och juice i fängelset?
  • varfördåför

De stora tatueringarna på ryggen hihi.. tatueringar har de ju alla, men inte den stora på ryggen

(jag kan ju inet ha missat juiceis tatueringar ändå )

• varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 19:59:08 följande:

">

" target="_blank">

Det här är iaf från extramaterialet jag sett på dvd'n.
    tack.. super intresant lite kul att de har sådana tatueringar osm jag använder på mina barn

så de är bara jax och opie som har dem på ryggen också han som fick den bortbränd (fast han ahr den ju inte längre)
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 20:11:48 följande:

">

" target="_blank">

My Pooie HjärtaÅåå det är så osnuskigt nu men det går det med Drömmer
    ååååhhhh... mys
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 20:15:07 följande:
    Heh, ja fast skillnaden är att deras inte är SKIIIIITSVARTA och tydliga. Det blir lätt väldigt orealistiskt då Oskyldig
    mina har mest meandi tatueringar och de är väldigt orealistiska hursom, särskilt då de föreställer rosaänglar och sitter i pannan på en fyraårigpojke
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 20:19:09 följande:
    Originellt hursomhelst Cool
    jepp.. lämnar ingen oberörd
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 20:26:32 följande:
    1975 född... så 36. Låter jättegammalt i mina öron då man jämför med hans oskyldiga uppsyn :D
    Tredje frugan... så osmakligt. (Förlåt om någon här är omgift, jag menar inget personligt!)
    Finns många äldre skådisar som alltid har bra fotodagar, ju mer jag kollar på Tommy desto mer tycker jag att han åldrats "dåligt"...
    tar inte åt mig av det där mad att vara omgift *harkelar och trycker på röd hand på ditt inlägg*

är det chibs vi pratar om (använd deras riktiga namn, jag känne ringen tommy) är han abra 36?, jag trodde han var äldre. jag tycker att han blir snyggare och snyggare, fast jag föredrar honom utan det gråa.
  • varfördåför

t0.gstatic.com/images

bobby måste ju få vara med han också, trotts att han inte är så snygg och dessutom ganska snuskig.. men han verkar vara en av de klart mest sympatiska i klubben!