Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Passionsfrukt skrev 2011-05-25 15:33:46 följande:
    Jag är en så obvious prettyboy, jag har aldrig tyckt han var nåt att ha. Visst, snygg tvättbräda och snygg rygg men jaha? Det var nog de "manligare" och framförallt äldre karlakarlarna som jag genast drogs till. Samt Juice, som blivit mer och mer favorit. Och Happy.
    ryggen är assnygg måste jag ju erkänna, men tvättbrädor går bort för mig..
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 15:53:28 följande:
    Jättefin presentation vid typ arbetsansökan: Hej, jag är då alltså en obvious prettyboy och jag tror jag skulle vara bra på det här jobbet just därför!
    Alltså jag viiiiill inte bli hooked på fler serier! Har dessutom en lång lista på en massa serier jag borde se, såna som typ hör till allmänbildningen... tror jag ska börja ha som regel att jag inte börjar se på några nya serier förrän de är slut, då laddar man bara hem alla säsonger och kollar i ett sträck och så är det bra med det.
    cheferna blir nog förvånade dock då de inser att du är kvinna?!
  • varfördåför

pooie kom hem och insåg att huset inte var representabelt nog.. nu är det städat och fint dock.. men fy vad jobbigt det är att plocka saker från golvet då man har bihåleinflamation.. känns som jag är på fyllan nu

ibland är det tur att serier slutar efter en eller två säsonger, ofta kör de för länge.. men SoA har minst fem sesongen kvar

• varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 18:26:32 följande:
    Fan, måste du göra annat än att sitta vid datorn och prata SoA-snusk? Oskyldig 

MINST 5 säsonger Skrattande
    nää.. jag tycker dte är lite illa att jag inte får göra exakt som jag vill alltid *surar*

hehe.. sesong 9 har alla de gamla blivit så gamla att de är för gamla och de som är gränsfall unga nu är nog gamla och de nya är i samma ålder som de unga är nu jax barn har börjat skolan och opies har redan gått ut och gått med i klubben
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 18:32:01 följande:
    Det tycker jag du ska ta upp med Pooie. Det är fasiken inte rättvist!

Kräks Jag vill dock inte se Chibs så gammal. Eller Tig. De lär ju vara typ 75 då. Det är FÖR gammalt. 
    haha.. 60 iaf och piny har dött av ålder
  • varfördåför
    HannaVirrpanna skrev 2011-05-25 20:51:30 följande:
    Nu har jag sett alla säsonger... Buhuu... Vill inte vänta för att se fjärde! Tycker dock att Jax ska raka bort gubbskägget....
    VAAAAAAA!!!!!!!!! vis är han nog barnslig som han är :-O *uber chockad* :-O
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 19:01:03 följande:
    Alltså... jag tycker inte fötterna är så fasligt små. Dom är lagom.

Vad Pooie ställer krav på dig! Städa och lämna datorn till honom osv! Det är tur för honom att han liknar en hottie-teddy på tv för annars skulle vi nog alla komma över och banka lite på hans huvud Flört
    Hota honom med att du känner nån som kan kung fu... (jag då alltså)

Och huuuu, Chibs som 75-åring. Nejtack. Då hoppas jag att han dör i skottlossning i säsong 6 ungefär Tungan ute
    men jämför med typ opies och tigs,då är hans fötter jätte små. fötter och händer är viktigt, dom måste vara stora!

ja, det är tur han är snygg (det säger han om mig också då han kommer hem och jag ahr suttit här heladagen)
  • varfördåför
    xXMaLoXx skrev 2011-05-25 21:21:48 följande:
    Om omröstningen hade legat i ett forum för lite yngre, så hade nog ingen annan än Jax fått röster.

Det känns som att när man passerat den värsta fjortiseran så söker man lite mer karaktär för att bli attraherad.

Jag går igång på Opie för att han är relativt manlig, men man skönjer hans mjuka sidor därinne någonstans. Han är sluskig, skitig och kan med att ta livet av folk...men ändå sååå.....mjuuuuk^^
    haha.. lät helt underbart ju jag vill ha en sluskig manlig man som dödar folk.. Oskyldig
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 21:24:42 följande:
    Jep. Snaggad i s4 Skrattande Hans frissa tyckte antagligen att hans fettiga hår lidit tillräckligt av hans no poo-behandling.
    hahaha.. eller hur.. det tycker jag också, han blev mycket snyggare utan