Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

xXMaLoXx skrev 2011-05-26 22:13:54 följande:
    Haha, gamla gubbar vet jag inte om jag vill ha...men gärna relativt mogna och med mycket karaktär. Eller *harkel*, jag tycker liksom att Sam Elliot är sjukligt sexig trots sin ålder *visslar*

Jag har nog inte tjejtyp som jag föredrar, har inte funderat så mycket på det. Hade jag..så antar jag att hon skulle vara grymt tatuerad iaf :P
    haha.. då snackar vi gammla gubbar

jag trodde ju inte att de i samcro var så gamla (de sexiga altså) men de är ju i mina föräldrarsålderallihop, så ganska gamlaär de, iaf 20-30år äldre än mig

jag kollar mycket på tjejer, men bara på håll tjejer är vackra, särskilt  de som är kvinnliga
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-26 22:29:34 följande:
    Har underhållt mig med första avsnittet av Dexter. Men han var liiiiiiite för knepig för mig. Alltså.. bra serie, men inget ligg-material.
    i första sesongen är han ju sååå sexig.. men nu däremot (sesong fem eller sex är jag på) är han inte lika cool längre. vill man ha en skadad man att hjälpa så är dexter verkligen THE ONE!!!
  • varfördåför
    xXMaLoXx skrev 2011-05-26 22:20:45 följande:
    :P
    varfördåför skrev 2011-05-26 22:16:45 följande:
    haha.. då snackar vi gammla gubbar

jag trodde ju inte att de i samcro var så gamla (de sexiga altså) men de är ju i mina föräldrarsålderallihop, så ganska gamlaär de, iaf 20-30år äldre än mig

jag kollar mycket på tjejer, men bara på håll tjejer är vackra, särskilt  de som är kvinnliga
    Haha, ja nästan hundra år typ. Men han har något.....som jag fan tror att alla tjejer ser.

Mja alltså, när det gäller foto och liknande så kollar jag hellre på tjejer. Och isf tjejer tillhörande någon subkultur. Gillar inte pinnsmala med jätteboobs...utan naturliga kvinnor. Men jag skulle nog inte tända på en kvinna direkt.
    nä, jag tänder inte häller på kvinnor, men jag häpnar ibland över hur vackra de är
  • varfördåför
    xXMaLoXx skrev 2011-05-26 22:45:59 följande:
    sonsofanarchytv.livejournal.com/
    spännande lenk.. lite roligt då de frågar om man är över 14år också är det bara att klicka att man är det så är det lungt sedan
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-26 23:03:57 följande:
    vad är det som händer, jax snaggad och juice har hår, eller är jag blind *hhoppas hoppas hoppas*
    sorry du har synen i behåll, eller jax blev snyggare, dock måste juice klippa sig redan i avsnitt ett annars blir jag ledsen. Han ahde ju hår en sväng i sesong tre också men det avr kortvarigt så jag hoppas att detta är det också.

var dte en bra sida?
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-27 08:46:30 följande:
    Njae jag tycker inte det. Han är ju helt känslokall, och svettas hela tiden. Och de har verkligen gett honom psykopat-personlighet och det är han ju tvungen att ha men han är ju verkligen SJUUUK. Han är ju en sån brottsling man vårdar istället för straffar här i Sverige Tungan ute (Detta är efter ett avsnitt, kan hända jag ändrar mig)
    haha.. förmodligen ändrar du dig.. tyvärr var jag tvungen att ändra mig också då han ändrade sig
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-27 08:51:14 följande:
    Men Opie Förvånad Nu börjar det gå lite väl långt.. Obestämd
    vadå?
  • varfördåför
    Busymommy skrev 2011-05-27 09:46:13 följande:

Hej!
    Jag har bara sett 3 säsonger, hur många finns det?

Vart kan man få tag på dem?

Nån som vet???

fjärde släpps nu i september så du har inte missat något ännu
  • varfördåför
    Busymommy skrev 2011-05-27 09:59:08 följande:

Ah tack! Lät som ni snackade om massa saker jag inte sett!

Härligt att det börjar snart igen.

du har kanske inte tittat tillreckligt noga