Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:34:00 följande:
    Japp iaf till jag får ett större hus (läs slott) att bo i då, kan rariteten få ett eget djur och barnfritt rum
    i ett gammalt slott i skottland
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 20:37:03 följande:
    Jomen klart de har mallar... jag tycker bara om att inbilla mig att allt är på riktigt Skrattande
    dom tatuerade dem på rickt inför första avsnittet och sedan var det klart.. nu får de ha dem forever
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:37:35 följande:
    hehe.... jag sitter i mitt kök nu, där jag lagar mat, finns inget köksbord här... har matrummet i rummet brevid..... Det går att ha ett bord här, men kändes onödig när de enda fanns ett rum till som man kunde ha det i
    och vi har så stort att vi planerar att bygga en vägg till.. (har redan satt upp en i köket) vardagsrummet är så stor att det inte går att få mysigt alls fan vad snyggt det vore med sons bord i mitten
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 20:41:52 följande:
    På tal om mannamod Glad Det är till att get into character då man tatuerar sig permanent.
    jepp.. särskilt den på ryggen.. eller han med hakkorset på bringan HAHA
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:43:01 följande:
    Ja det är svårt att få mysigt när rummen är för stora om man inte har skiljeväggar, sånna där vikväggar och massa stora växter då, men det är ju inte alltid så praktiskt och inte om man har småbarn heller...

Jag vill egentligen aldrig bo stort, för när barnen sen flyttar blir det liksom så tomt och öde, bättre att knö lite och ändå må bra i hemmet senare också *min filosofi*

Fast vi hyr ju bara huset och det är 5 rum här, räcker egentligen väldigt gott för oss två som bor här OM bara mamman varit lite mer ordningssam
    vårat hus är på 200kvm och det är 4RoK då vi satt upp nya väggen så får vi lite fer rum och lite bättre planlösning
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 20:45:50 följande:
    Eller Happy med sina smileys... ja gud så det skulle se ut. Har inte Chibs annars en gammaldags kassett tatuerad på bringan? Vadfan har han den för?
    har han? det har jag inet sett..
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:47:24 följande:
    hehhehe sant, men de har väl inte någon av dom gjort....

Jag tänker fan göra en ryggtavla, Kalifornia girls under USA resan.. hell moppers släng er i väggen!!!
    haha.. nästa sommar då vi åker tillsammans så gör vi lika tatueringar allihop.. ryggtavlor
  • varfördåför

jag ritade en teckning till min bok (har skrivit på en bok sedan jag var 14år) nu är boken klar och jag ritade av huvudpersonen.. det blev jätte jobbigt då hans dels har en tatuering som serut som liemannen på ryggen och dels då mannen tyckte att han sågut som jucie tur att teckningen inte skall förlja med boken

www.familjeliv.se/Forum-21-179/m58834856.html

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 20:50:58 följande:
    Ser ut som en kassett... www.ugo.com/therush/images/articles/filip-chi...
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:46:20 följande:
    Mmm precis så gör min mellakatt och han blir ändå 2 iår... han äter även filt, alltså tyget filt, köpte en skitfräck mössa i röd filt och gissa den har ett hål  Skrikandes Den andra som äter silkon äter gärna nappar, dropstopp grejorna i muggar och allt annat i gummi,plast eller silikon, *livsfarligt*  Man kan säga att min dotter slutade med napp rätt tidigt, katten åt upp alla, har en Ikeaburk med lock på där jag kastade ner många av dom.... Folk skrattar när det ser den i matrummet, jag bara vägrar slänga dom.. och det ger andra med småbarn en påminnelse om vad som händer om de lämmnar en napp utan tillsyn här
    Lilltjejen skulle garanterat käka nappar också om här blott fanns några. Som det är nu får hon hålla tillgodo med resten av hushållet Skrattande Allt möjligt hittar de minsann på och vi bara låter dom...
    det är en nintendodosa till ett 8bits
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:51:07 följande:
    Det är ju att föredra. Jag mår helt ärligt kasst i stora hus med stora rum så knäpp är jag.. OCh då växte jag upp i en sån där ganska stor etagelägenhet större delen av tiden...
    jag trivs inte häller.. alla i familjen är typ i dethär rummet hela dagarna.. där står dubbelsängen, tv:n och datorn.. haha.. inte undrapå att dte är tomt i vardagsrummet
Svar på tråden SoA