Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:53:20 följande:
    INgen aning, den kanske ger RESPEKT den där kasseten eller visar att han är av den gamla skolan
    haha.. av den gamla skolan.. haha
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:56:23 följande:
    På riktigt utan minsta ironi, så har jag faktiskt tänkt göra en rygg tavla med ett motiv jag inte målat själv. Hittade ansikten på älvor som jag tänkte ha på ryggen ihop med lite rankor och annat, bara svart vitt och skuggor typ.
    coolt.. jag ahr en trmpstamp
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:01:13 följande:
    Jag är också jättesugen på nånting på ryggen. Eftersom jag tränar kinesisk kampsport har jag funderat på yin&yang (egentligen gillar jag inte yin&yang men det passar med sporten) och jag skulle ha en kompis att rita delarna som en vit katt och en svart katt som "jagar" varandra... jag har en svart och en vit katt Glad
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:57:17 följande:
    coolt.. jag ahr en trmpstamp
    Jag tycker tramp stamp är ganska snyggt, beroende på motivet förstås. Fattar inte varför alla på FL hatar det så förbannat.
    har en bild på min i galeriet.. den är inte snygg och den är sne och ful.. han som gjorde den var hög på "cola"
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:04:57 följande:

Aj fan :/ jo den ser lite sned ut. Men jag tror faktiskt jag kommer och mördar er alla och tar över ert hus, sånt där vill jag också ha  Demon
    du kan ju inet mörda opie
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:05:34 följande:
    trmpstamp?? är vad???
    en tatuering i svanken
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:07:05 följande:
    Jag älskar också att sitta i kök, men vi hade inte ett sånt kök då jag växte upp och jag har absolut inte ett sånt kök nu.

NU ÄR VI OT, VI MÅSTE JU SNACKA SOA!!!

Vad hände i slutet av förra säsongen? Allt blev bra men dom hamnar i fängelse. Tara är gravid? Jaxes pojk är tillbaka. Jimmy O är död.  Jax har en halvsyrra i Belfast (som han höll på sätta på, of course).
    det var ju klockrent "kunde du inte ha sagt något, jag var två minuter från att enter tigs´land"
  • varfördåför
    Lavish skrev 2011-05-21 21:08:30 följande:
    Tja ända riktiga orsaken att jag följde serien var ju den sjukt heta killen men vartefter blev det övriga lite tjatigt.
    har du röstat i andra tråden?

jag tycker att säsong två var dåligare än ettan, men trean var spännande
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:07:52 följande:
    Jasg behåller Opie som trädgårdsmästare, tycker om trädgårdar men inte om att pyssla i dem Skrattande
    hehehe.. du får nu anställa en till också då.. som gör något vettigt
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:08:55 följande:
    Men det hade nog vart fräckt med katterna då blir den ju ändå personlig och bara din Det är därför jag målar mina själv, inget avancerat alls, gillar enkla saker som står för saker i mitt liv, det räcker för mig att jag vet vad de står för och tycker om dom.

Ingen aning om vad tramp stamp är kan någon länka en bild??
    kan inte länka från galeriet..
Svar på tråden SoA